PDA

View Full Version : acoustic blues tab



flipp
13 januari 2012, 21:38
Hoikes,

Kunnen jullie me helpen met het uitpluizen van dit melodietje ? ik vind het bijzonder leuk klinken en zou het graag kunnen spelen. Maar bij 0.12 zit ik al vast. Ik ken het akkoord niet na de D...


http://www.youtube.com/watch?v=_CIbQLKbL4U



Wat ik nog maar heb is dit

e |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
B |-----------5-------------------------------5-------6----6------------------------------------------------------------|
G |----->-6---------------------------------6----------4-------------4---------5->-6---------------------------------|
D |-------------------------------------------------------------------------------------7------7-------7-------7--------|
A |------0-----------0--------0-------0-------------4---------4------4------------------5-------5-------5-------5----|
E |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|






Alvast bedankt voor de moeite !

Grtz

Ernest01
14 januari 2012, 13:29
Lijkt erg veel op "Georgia on my mind"....

Denk dat je tabs en akkoorden wel kunt vinden op het internet. Zal je vast een eind op weg helpen.