PDA

View Full Version : Strymon Timeline



martydjango1
13 januari 2012, 14:40
hallo!

zijn er hier mensen die de Strymon Timeline hebben?
Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht. Super pedaal, maar ondertussen is er al een update geweest en er komt er nog één aan die een aantal minpunten sterk zal verbeteren.
Probleem is, ik ben een regelrechte analfabeet ivm computers. Aan de hand van de uitleg op de Strymon siten geraak er nog niet uit naar wat ik precies nodig heb aan programma's.
Kan iemand me wegwijs maken?
Op de blote knietjes, dank u!! ;)

DemolitionColorScheme
13 januari 2012, 15:34
http://www.strymon.net/support/

TimeLine

Is TimeLine updateable?

Yes, it is possible to update TimeLine via MIDI sysex.

The current firmware version is 1.14. The update file and instructions can be downloaded here: TimeLine Firmware Update
Lijkt me makkelijk zat. Ga naar die bovenste link, scroll naar beneden naar TimeLine en je ziet dit gelijk. Gewoon die .RAR file downloaden.
Je zal dus een MIDIport nodig hebben bij je computer. Als je een externe soundcard hebt, dan heb je die, maar ik heb het gevoel dat je die niet hebt ...

martydjango1
13 januari 2012, 15:46
idd het is dus midiport en soundcart die me een beetje doen flippen ;)

Mitch
13 januari 2012, 16:32
Vul je profiel wat verder aan met bijvoorbeeld je woonplaats, dan kunnen misschien mensen in de buurt je helpen. Een andere optie is je Timeline opsturen naar een forumlid met een MIDI out op zijn computer, maar dan moet je eerst een vrijwilliger vinden.

martydjango1
13 januari 2012, 16:49
idd altijd handig, wat meer info op je profiel, thanks voor de tip!:)
bij deze!

DemolitionColorScheme
13 januari 2012, 17:41
Gent, eh? Dat wordt misschien nog lastig. Ik weet niet hoeveel Belgen we hier hebben.

Mitch
13 januari 2012, 18:02
Genoeg hoor :)

LordRiffenstein
13 januari 2012, 21:20
Ik wil hem wel updaten voor je, als ik hem een dag of 2 mag testen en een review schrijven voor effectsdatabase.com :soinnocent::supercool:

Mitch
13 januari 2012, 21:48
Ik bedoel maar :D

Liquid_Metal
14 januari 2012, 10:44
Vanaf volgende maand woon ik in Antwerpen en ik beschik over een MIDI interface. Je bent van harte welkom!

Henri H
14 januari 2012, 12:10
Ik heb er ook al een paar maanden dikke GAS voor, en nu ik hem kopen wil, is ie overal uitverkocht, evenals de Musicomlab EFX looper/switcher.
De combi van die beide plus de overige pedalen op mijn board lijkt me ideaal.
Met een druk op de knop een andere delay preset plus evt. overige pedalen switchen. :supercool:

LordRiffenstein
14 januari 2012, 14:52
Ik heb er ook al een paar maanden dikke GAS voor, en nu ik hem kopen wil, is ie overal uitverkocht, evenals de Musicomlab EFX looper/switcher.
De combi van die beide plus de overige pedalen op mijn board lijkt me ideaal.
Met een druk op de knop een andere delay preset plus evt. overige pedalen switchen. :supercool:

Voor de Musicom, check effe bij http://www.guitarcandy.be met mijn groeten :seriousf:. Heb er zelf onlangs eentje gekocht.

joesman
14 januari 2012, 15:39
Ik heb mijn timeline deze week al kunnen terugsturen, fantastisch apparaat, maar werkte ineens al niet meer, niet meer aan te krijgen, ondanks dat het ledje van de adapter wel brandt.

Henri H
14 januari 2012, 16:00
Voor de Musicom, check effe bij http://www.guitarcandy.be met mijn groeten :seriousf:. Heb er zelf onlangs eentje gekocht.Ja, ik had Bart al gemaild, maar hij mailde dat de laatste musicomlab van de week verkocht is.
Ik probeer hem nu via een shop in Wijhe (Guitarplayer) te bemachtigen, maar er schijnt een nieuwere versie uit te komen. Even geduld dus.....

Gretsch 5120
14 januari 2012, 18:08
Ik hem mijn Timeline net 2 weken in huis. Ben er ERG tevreden over. Er zit overigens een update aan te komen. Ik heb mijn Timeline via Belgie aangeschaft (Crush the button).