PDA

View Full Version : nieuwe amp in aantocht,maar twijfel, help!



}{Metalmaster}{
13 januari 2012, 00:05
Hey

Ik zou zaterdag naat vriese in doetinchem gaan voor een engl invader 100, nu was deze helaas daar al vanwege de opheffingsuitverkoop weg. ik enorm balen. Nu heb ik een engl invader 150 gevonden die ik miss voor 1400,- ga kopen, maar wel met als voorwaarde dat ik m eerst test natuurlijk.

Aan de amp zit wat gebruikersschade maar werkt prima. Alleen speelt mijn twijfel nu op. Ik speelde op mn 120 watt transistor vox tot net over de helft met de band, zal deze engl dan niet TE veel volume geven voordat hij op zn best klinkt? En is de invader 100 de moeite waard om hem nieuw dan toch voor 700,- meer te kopen?

Ik hoop dat jullie me bij de keuze kunnen helpen.

Groeten,
Wieger

Buzzel
13 januari 2012, 09:03
150 buizen watts? Ik denk dat dat wel erg hard gaat. Ik weet niet hoe het met deze amp is wanneer hij goed gaat klinken, maar ik denk dat 150 wel wat overkill is.

Jimwoud
13 januari 2012, 09:15
ik vind de 100 watt beter klinken zelfs, zou gewoon even wachten totdat er een op marktplaats opduikt.

Rooker
13 januari 2012, 09:38
Persoonlijk vind ik de Engl Sovereign 2x12 de mooiste die ze hebben:hide:. Prachtig geluid en gaat in alle situaties meer dan hard zat!!

}{Metalmaster}{
13 januari 2012, 13:01
Oke, dan weet ik genoeg. Ik ben totaal verliefd op de invader 100 qua sound en alles. Als de 150 minder is en dus inderdaad ook te hard, trek ik me terug, tenslotte had ik het woord 'vrijblijvend' nadrukkelijk gezegd, dus dat zal zonder problemen gaan:). Hardstikke bedankt!!

VLP
16 januari 2012, 20:53
Ik zou ook wachten tot de amp die je echt wilt weer ergens verschijnt.
Anders ga je spijt hebben. Je geduld zal belonen