PDA

View Full Version : Site guitarsupplies plat?



stijnkenens
12 januari 2012, 08:56
Weet er iemand hoe het komt dat de site van www.guitarsupplies.nl (http://www.guitarsupplies.nl) al 2 dagen plat ligt???




s.

bass blom
12 januari 2012, 09:10
gaat stichting brein nu ook al achter gitaarkopietjes aan? :D

stijnkenens
12 januari 2012, 09:19
Ik moest toch weer even googlen om te zien wat stichting brein nu weer was...

www.anti-piracy.nl ligt ook plat :satisfie:


s.

bass blom
12 januari 2012, 09:26
ja ik zag het ook net dat die plat ligt :D

Ike57
12 januari 2012, 10:05
ja ik zag het ook net dat die plat ligt :D

Die ligt al plat sinds gisteren. DDOS aanval door anonymous waarschijnlijk.

Wat er met guitarsupplies aan de hand is weet ik ook niet.

Thiez
12 januari 2012, 11:15
Het kan zijn dat hij technische problemen heeft met zijn site. Ik wilde afgelopen maandag bestellen en toen deed de site het nog gewoon, ik kon alleen niet inloggen om te bestellen. Ik heb toen via de mail besteld en dat ging prima.

Je zou even een mailtje kunnen sturen naar sales@guitarsupplies.nl

Hedge
12 januari 2012, 17:05
Hij doet het weer:rockon:

hassent
12 januari 2012, 20:57
Geen zorgen, er was een technisch probleempje in het datacenter. Twee dagen is overdreven hoor. Van gisterenavond 23:00u tot vanmiddag 15:00.
Ales is weer onder controle! ;)

stijnkenens
14 januari 2012, 19:28
Ha perfect, verwacht binnenkort maar een bestelling dan :dance:


s.

nusti
25 januari 2014, 20:02
oud topic, je sais....maar ik probeer er al een dag of twee op te komen en krijg elke keer foutmelding. Ligt de site plat of is er meer? probeer iets te bestellen.

Burnt_Flowers
25 januari 2014, 21:05
Ik kom er wel gewoon op. Wat voor foutmelding krijg je dan?

stijnkenens
25 januari 2014, 21:56
Heb er ook 2 dagen last van.
Maar nu werkt hij terug !




s.

hassent
26 januari 2014, 08:02
Normaal hou ik me van reageren as het GS betreft, maar in dit geval even een uitzondering. Mods, jullie mogen eventueel verwijderen!

De site lag inderdaad 2 dagen plat door een DDOS aanval op het datacenter. Fijn he al die hackers... Het komt nu langzaam weer op gang. Aan het eind van de zondag zou alles weer als vanouds moeten zijn!

nusti
26 januari 2014, 09:34
Oei , das zuur.

hassent
26 januari 2014, 09:38
Ach, heb ik voor de verandering ook eens een rustig weekend...:seriousf:

Rinze
26 januari 2014, 10:16
Ach, heb ik voor de verandering ook eens een rustig weekend...:seriousf:
Valt misschien toch tegen.. ik krijg de volgende melding als ik de site bezoek: "Articles DB is empty" en verder niks...

En bij de volgende poging:
"Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@guitarsupplies.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Bij de derde poging doet ie het ineens weer wel dus ik neem aan dat er druk onderhoud wordt gepleegd :seriousf:

hassent
26 januari 2014, 10:51
Klopt! Nog een uurtje of wat....

barno
26 januari 2014, 10:57
mss een idee om in't vervolg in zo'n geval even iets op je facebook profiel te posten