PDA

View Full Version : mijn marshall valvestate is in opstand gekomen



toep
3 juni 2003, 14:49
godver mijn marshall valvestate komt in opstand.
maar even to the point
ik zet hem aan ik speel even maar zodra ik hem goed hard zet valt mijn power uit. je ziet dan het lampje naast de power knop uit gaan. maar als je de knop een beetje halvjes indrukt doet hij het weer. dus bij de ingedrukte positie als je hem dan loslaat valt hij opeens uit terwijl de knop nog ingedrukt staat.
wie herkent dit en wat the f*ck moet ik nou doen.
bijvoorbaat dank

toep

Toaster
3 juni 2003, 15:00
Ik heb ooit het advies gehad om mijn valvestate om te bouwen naar een cd rek of om hem van verschillende hoge torens af te gooien in Europa zodat ik er nog een culturele stedentrip aan over hield. :lol:

sorry ik kan je niet helpen. (trafo misschien?) :(

lars
3 juni 2003, 15:04
Das een bekend valvestate probleem, effe flink met contactspray aan de slag gaan help meestal, en zo niet dat kun je altijd even een andere aan/uitknop erin zetten.

el loco
3 juni 2003, 15:18
Nou, ik zou hem gewoon even naar de reparateur brengen, daar zijn die mensen voor.

Wilson
3 juni 2003, 15:49
waarom gaan al die valvestates zo veel kapot??

ik ben blij dat ik er geen gekocht heb toen ik de kans had....

strakke joekel
3 juni 2003, 16:10
ik heb al een tijdje een van de eerste valvestate's die er zijn
een 8240, nooit een probleem mee gehad
doet het perfect , eerst een tijd mee opgetreden en gerepeteerd
en nu doet hij dienst als oefenjoekel voor thuis nadat ik een hele zooi 19 inch spul heb gekocht ,moet er een beetje geluk mee hebben

Ic3gl0vE
3 juni 2003, 22:32
waarom gaan al die valvestates zo veel kapot??

ik ben blij dat ik er geen gekocht heb toen ik de kans had....


Je hoort vaak dat ze stuk gaan omdat bijna iedereen er een heeft of heeft gehad. Er is volgens mij bijna geen gitarist die er nooit een heeft bespeeld.

Je hoort van bijv. Buddha amps veel minder vaak dat ze stuk gaan omdat gewoonweg niemand hier er een heeft :)



p.s. is zeg hiermee niet dat een buddha minder betrouwbaar is dan een valvestate want dat weet ik niet

pimmetje
4 juni 2003, 08:16
Mijn valvestate was ook ooit 'ns zo bezig... gewoon uitvallen en zo. Bleek aan slordig soldeerwerk te liggen. Zelfs lopende band robots maken foutjes :D

Heb 'm ff bij een beetje relaxte reparateur gebracht en voor een paar tientjes (in guldens... toen was er nog niet eens een dreiging van de euro) had ik nooit meer last.