PDA

View Full Version : The Lo Lands | 2012 (video)



The Lo Lands
11 januari 2012, 11:42
Naar aanleiding van mijn laatste nummer een video erbij gemaakt waarbij op mijn werk gebruik gemaakt van een green screen en Adobe After Effects. Ik steek vanaf 1:50 de straat over om vervolgens bijna aangereden te worden door een tegemoedkomende auto :D


http://www.youtube.com/watch?v=nEC1Gt570QE

pasqual
11 januari 2012, 20:22
Deze beelden passen qua sfeer perfect bij jouw muziek, of andersom natuurlijk;) Grappig hoe je in de camera kijkt8-)

Duhsjaak
12 januari 2012, 03:33
Hi
Zo, wat is dit knap gedaan! Echt AV in zijn fraaiste vorm. En Han S had natuurlijk weer gelijk met zijn opmerking over jouw opname technische skills.

Persoonlijk ben ik een liedjes man, liedje met een kop en staart en liefst ook zang. En het rare is dat jouw liedjes er een beetje om smeken. Ik blijf als het ware wachten tot de zang erin kickt. Waarschijnlijk omdat het zich er zo mooi voor leent.

Dit alles heeft meer met mij en mijn verwachtingspatroon te maken dan met jou en jouw muziek.
Ik zou niet weten wat hieraan nog te verbeteren valt.

Vanaf dit moment dreigt verveling, drank, drugs, lekkere maar o zo verkeerde mevrouwen.....
Want wat moet je anders doen als je zo'n niveau van perfectie hebt bereikt?
Ik ga gewoon er nog eens voor zitten.

Vriendelijke groet, Gus

Han S
12 januari 2012, 10:56
Ja, dit is prachtig man, koel!

Die bizarre accoorden ook, hardstikke goed, heel muzikaal.

The Lo Lands
12 januari 2012, 16:36
Dank allen voor de leuke reacties!

We gaan vooruit en hoewel ook ik graag zang zou horen bij mijn nummers zal ik het voor nu echt zonder moeten doen. Dit nummer begon als een spontane take welke mij wat nieuwe inzichten gaf in gebruik van 'reverb vooraf' ipv achteraf middels plugins. De reverb van mijn Orange versterker geeft zoveel meer warmte en ruimtelijkheid die ik nog niet uit een plugin heb gehaald.

Het filmpje is mijn eerste oefening met Adobe After Effects en hoewel mijn korte verschijning al een leuk stukje 'green screen acting' is kan het naar mijn mening nog wel beter :) De sfeer suits het nummer dus op dat vlak ben ik geslaagd. Het is vooral heel erg leuk en leerzaam om met muziek en bewegend beeld te werken wat voor mijn werk vaker gaat voorkomen.

benwave
12 januari 2012, 17:20
Gewoon mooi.............. Lekker muziekje

BibixMusic
13 januari 2012, 13:07
Nice!

De muziek is echt geniaal, past ook perfect bij het filmpje.
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Want dit is echt mooi gemaakt!

The Lo Lands
13 januari 2012, 14:28
Nice!

De muziek is echt geniaal, past ook perfect bij het filmpje.
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Want dit is echt mooi gemaakt!

Hoi Bibi, dankjewel!! Ik ben van origine grafisch vormgever maar de laatste jaren zien we in ons bedrijf een verschuiving naar audio visueel, fotografie en websites. In beide disciplines ben ik me de laatste tijd aan het bijscholen. Ik heb nog wel een aardige weg te gaan maar leuk om te lezen dat jullie bij pas mijn eerste 'serieuze' filmpje al enthousiast zijn. Het grafisch oog en ideevorming is er al, nu nog even de technieken onder de knie krijgen :)

@ benwave: dankjewel, kort en krachtig :)

Stratman70
13 januari 2012, 20:25
Lekker nummer en zoals ik al eens zei: je sound van je tokkel is zo lekker 'dik'. Gave clip man!

The Lo Lands
18 januari 2012, 08:47
Lekker nummer en zoals ik al eens zei: je sound van je tokkel is zo lekker 'dik'. Gave clip man! Dankjewel Stratman uit 1970 mag ik aannemen :-) Dikke tokkel houden we er in!