PDA

View Full Version : Gezocht: USB/firewire interface met alleen outs.



LaszloVersteeg
10 januari 2012, 19:56
Ik ben op zoek naar een usb/firewire interface met het liefst alleen jack-uitgangen. Ik heb gezocht op internet, en kon alleen maar deze vinden: ESI - GIGAPORT HD (http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/ESI-GIGAPORT-HD-USB-Audio-Interface/art-PCM0008666-000)maar verder kon ik niks vinden.
Ik wil het graag gebruiken om live met een band de drummer click te geven, en de FOH een voorgeprogrammeerde track.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en weten jullie misschien of het te krijgen is.

Alvast bedankt!

N.D.
10 januari 2012, 22:01
Ga je waarschijnlijk niet vinden. Mocht je 't vinden ben je alsnog goedkoper uit met een "gewone" interface met meerdere uitgangen.

TimS
10 januari 2012, 22:12
Is die track stereo? Anders kun je de track naar één kant pannen en de click naar de andere kant. Dan zou je genoeg hebben aan de meest simpele interface.

LaszloVersteeg
11 januari 2012, 17:44
Is die track stereo? Anders kun je de track naar één kant pannen en de click naar de andere kant. Dan zou je genoeg hebben aan de meest simpele interface.

Dat is inderdaad een oplossing, maar wel een tijdelijke. Heb vandaag nog de hele dag gezocht maar kan het gewoon niet vinden (buiten die ik in de openingspost vernoemd heb, maar daar moeten tulpstekkers in, nog geen probleem, maar minder makkelijk)

Ligt het nou aan mij of is het eigenlijk belachelijk dat zoiets wat ik zoek niet bestaat?

bass blom
11 januari 2012, 18:05
heb je aan 4 genoeg?
lexicon omega.

LaszloVersteeg
11 januari 2012, 21:44
Eigenlijk niet, want het zijn vier ingangen, en ik heb uitgangen nodig:hide:

Arvoitus
11 januari 2012, 21:45
(buiten die ik in de openingspost vernoemd heb, maar daar moeten tulpstekkers in, nog geen probleem, maar minder makkelijk)
http://overdevest.smart-sales.nl/produkten/pdt2309/Kabel%202%20jack%20-%202%20tulp.jpg
Probleem opgelost.

Als je live moet spelen dan moet je in 99% van de gevallen toch je interface op een DI aansluiten.

LaszloVersteeg
12 januari 2012, 09:37
Als je live moet spelen dan moet je in 99% van de gevallen toch je interface op een DI aansluiten.

Daar zat ik ook al aan te denken ja. Dit gaat het waarschijnlijk ook worden, alleen wilde ik nog even kijken of er 'n andere oplossing was.

Bedankt voor alle input!

bass blom
12 januari 2012, 10:17
maar wat is er mis met die ESI uit je link?

LaszloVersteeg
14 januari 2012, 15:34
De tulp stekkers. Is natuurlijk op zich geen probleem, maar jack(6,3mm) was fijner geweest.