PDA

View Full Version : naam veranderen



LGK
10 januari 2012, 18:25
Kan dit?? Kan er niets over vinden..
Of moet ik dan een nieuw account aanmaken..?

En zo ja, moet ik deze dan verwijderen, en hoe dan??:???:

Grz

crapton
10 januari 2012, 18:44
Zou ik ook graag willen weten, kan er niets over vinden. Ik vermoed nieuwe account aanmaken.

Verder kan ik op gitaarmarkt met forumnaam + login niet op. OK dan probeer ik te registeren met mijn forumnaam en dat kan ook niet want de naam is al bekend. OK dan zal het een ander wachtwoord zijn, nee want de naam is niet bekend????? :???: :???: Snapt u het nog?

Kan iemand mij uitleggen hoe het wel werkt?

bass blom
10 januari 2012, 18:46
het kan maar kost een hoop tijd.
je moet het verzoek bij de grote baas, gitaarnet, indienen.

Mitch
10 januari 2012, 18:56
Mailtje naar info@gitaarnet.nl
Soms is het langzaam, soms is het snel gebeurd. Het voordeel van een naamsverandering is dat je je email adres kan behouden. Met een nieuwe account móet je een andere email gebruiken.

De inlog met gitaarmarkt is niet identiek. Ik heb inmiddels zelf ook alweer een andere account :( Als je toevallig ooit bent ingelogd onder je eigen nickname en ooit van wachtwoord bent veranderd dan lukt het vaak al niet meer. Dit systeem ligt in de planning om op de shcop te gaan, zodat inlog voor het forum gelijk staat aan inlog voor Gitaarmarkt.

LGK
10 januari 2012, 19:02
Mailtje naar info@gitaarnet.nl
Soms is het langzaam, soms is het snel gebeurd. Het voordeel van een naamsverandering is dat je je email adres kan behouden. Met een nieuwe account móet je een andere email gebruiken.

En dan gewoon der in zetten hoe je nu heet en hoe je wil heten..?

Mitch
10 januari 2012, 19:16
Dat heb je goed bedacht!

LGK
10 januari 2012, 19:20
Owkee :cooler:

Thanks!!

LGK
10 januari 2012, 19:34
Oww.. moet je je wachtwoord er ook bij zetten..?

Mitch
10 januari 2012, 19:45
Nee, maar wel je pincode en inloggegevens van je bank. Waarom weet niemand :D

LGK
10 januari 2012, 19:49
Ja sorry hoor...:hide:
Doe dit ook voor de eerste keer...

Dus, niet je wachtwoord.. Zit me alleen af te vragen hoe ze dat in godsnaam doen dan..?

Naja ik wacht rustig af...


Grz

nickofzo
11 januari 2012, 00:40
grote bazen kunnen alles ;)

lefthandstrat
11 januari 2012, 15:49
Nee, maar wel je pincode en inloggegevens van je bank. Waarom weet niemand :D

:crazyhappy::crazyhappy: hgahahhaa.......vorm van gevatheid waardoor ik altijd slap van de lach lig

Baker
11 januari 2012, 16:57
Mailtje naar info@gitaarnet.nl
Soms is het langzaam, soms is het snel gebeurd. Het voordeel van een naamsverandering is dat je je email adres kan behouden. Met een nieuwe account móet je een andere email gebruiken.

Onthou wel welke naam je opgeeft.
Bij mij duurde het twee maanden, en vervolgens kon ik ineens niet meer inloggen met mijn oude account, omdat het zonder enige vorm van bericht omgezet was naar het nieuwe :)

LGK
11 januari 2012, 16:58
En hoelang zou dit kunnen duren...

Ben nu al een dag verder en nog niets....
Of kan het wel een paar dagen duren..?

Grz

Ace 1.15.19
11 januari 2012, 17:27
Als jij een dag al veel vindt dan hoop ik niet dat het voor jou twee maanden gaat duren. ;)

bass blom
11 januari 2012, 18:08
Als jij een dag al veel vindt dan hoop ik niet dat het voor jou twee maanden gaat duren. ;)

en dat is volgens mij meer de praktijk zover ik het meegemaakt heb :D

LGK
11 januari 2012, 18:49
Nou het is al gebeurd.. LGK (lukas guitar kid) of zo iets ;)
Wist niet iets veel beters maar wou niet me hele naam meer hebben, jullie hebben allemaal van die bijnamen enzo... duss
En duurde maar een dag, en als jullie zeggen dat het soms een maand duurt..(als het echt zo is ;)) Dan is het verekte snel!

Grz LGK :cooler:

bass blom
11 januari 2012, 19:03
ja hij zag natuurlijk mijn bericht en dacht, oei :D

Ace 1.15.19
11 januari 2012, 19:04
ja hij zag natuurlijk mijn bericht en dacht, oei :D
Hoe makkelijk is het als alle neuzen dezelfde kant op staan. :D Als hij mijn account nu ook kan veranderen ben ik ook happy. Duurt inmiddels al iets langer.

HalfBlindLefty
12 januari 2012, 23:52
Hoe makkelijk is het als alle neuzen dezelfde kant op staan. :D Als hij mijn account nu ook kan veranderen ben ik ook happy. Duurt inmiddels al iets langer.


Mhh, ik ben ondertussen al 2 verzoeken en meer dan een jaar verder.... Heb me er ondertussen maar bij neer gelegd dat HalfBlindLefty kennelijk moeilijk te spellen/lezen is

HalfBlindLefty
8 februari 2012, 22:46
En gewijzigd, Thanks again Ido :D