PDA

View Full Version : Het Jaar van de Gitaar



driftkop
8 januari 2012, 22:41
http://www.stubru.be/programmas/intomusic/hetjaarvandegitaar0

Coolguy
8 januari 2012, 22:53
http://www.stubru.be/kiesjefavorietegitaarsolo

Je kan hem zelf gaan spelen. :crazyhappy:

Mr.Fingers
8 januari 2012, 23:04
Heb me al ingeschreven (One too many mornings van B. Dylan en Twee meisjes op het strand van Raymond), maar ik zal waarschijnlijk wel uit de boot vallen wegens niet mainstream genoeg :stop:

thekid
8 januari 2012, 23:16
http://www.youtube.com/watch?v=r9nkrOTl1BE

Ruben zijn "favoriete" riff

feegflor
9 januari 2012, 04:25
is dat programma in nederland ook te zien of ergens op internet terug te kijken? lijkt me wel leuk om te volgen

Oranjeaap
9 januari 2012, 11:24
Zoals elke radio zender is ook Studio Brussel gewoon te streamen op internet. Ik studeer in België en ik vind Stu Bru echt de beste radiozender ooit.

Oranjeaap
9 januari 2012, 11:25
Als je digitale TV hebt kun je hem ook vinden tussen de radiozenders op je TV

VLP
9 januari 2012, 21:01
Waar praten ze eigenlijk 2u lang over ? Geven ze intressante info ? Ik heb een kwartier geluisterd en ze speelden gewoon nummers van bekende gitaristen.

thekid
10 januari 2012, 17:01
Waar praten ze eigenlijk 2u lang over ? Geven ze intressante info ? Ik heb een kwartier geluisterd en ze speelden gewoon nummers van bekende gitaristen.

ze praten niet veel eigenlijk. ruben is voor ongeveer 5 min aan het woord geweest, tot volgende week zei hem en was weg.

VLP
10 januari 2012, 17:26
ze praten niet veel eigenlijk. ruben is voor ongeveer 5 min aan het woord geweest, tot volgende week zei hem en was weg.

Haha, jaar van de GITAAR zeggen ze dan. Toffe en nuttige info over de gitaristen zou wel tof zijn. En over wat heeft Ruben dan over vertelt ?

Stillborn
10 januari 2012, 17:56
Is dit ook te herbeluisteren? Ik vind het nergens terug bij programma's op zondag... Precies maar een kutwebsite hé.

thekid
10 januari 2012, 21:07