PDA

View Full Version : Bassist zoekt beginnend muziekbandje in omgeving Utrecht/Amersfoort of Nijmegen



Stoic
7 januari 2012, 23:51
Heej,

Mijn naam is Job, 20 jaar, en speel nu al ruim 4 jaar bas en sinds 1,5 jaar een semi-akoestische gitaar, gitaar pas in het laatste half jaar serieus opgepakt. Ik speel af en toe met vrienden en medestudenten en het leek mij wel eens leuk om dit vaker en wat serieuzer te doen.

Mijn muzieksmaak gaat vooral uit naar wat energiekere rock/indierock/blues/folk(-punk/-rock) maar eigenlijk vind ik alles wel prima zolang het maar geen zware metal is o.i.d.

Enkele voorbeelden hiervan zijn Flogging Molly, Dropkick Murphys, AC/DC, The Hives, New Politics, RATM, Seasick Steve, RHCP, Mumford And Sons, Arctic Monkeys, The Clash, Stevie Ray Vaughan, The Who.

Ik ben dus op zoek naar een paar mensen, omgeving Utrecht/Amersfoort of Nijmegen(Studie), die een beetje om kunnen gaan met hun instrumenten en het leuk zouden vinden om een beetje muziek te spelen en te verzinnen.(En natuurlijk af en toe een biertje te pakken;))

Groeten!,

Job

speedof1
19 februari 2012, 10:42
Je hebt PM!