PDA

View Full Version : noem eens een ander instrument... wat te spelen?



zeiler
7 januari 2012, 15:24
Hallo allemaal,

ik speel inmiddels al weer een jaar of 3 à 4 gitaar, een jaar of twee piano en cagon... Ik ben bezig met mondharmonica maar ik ben beter om met mijn vingers een instrument te bespelen dan ergens in te moeten blazen...

Toch ben ik op zoek naar een ander instrument a la bijvoorbeeld gayagum o.i.d. wat naast de andere instrumenten gewoon zorgt voor meer uitdaging in het maken van muziek!

bugget is een 200 euro, mag eventueel tot een 250 uitgebreid worden maar niet meer en hoeft absoluut geen topkwaliteit te zijn ;)! Een basgitaar staat nog op 't lijstje maar die heb ik al te leen van een vriendin en zorgt neit echt voor een 'uniek' geluid :)!

ik ben benieuwd!

Zeiler!

stevierayfan
7 januari 2012, 15:33
Hallo allemaal,

ik speel inmiddels al weer een jaar of 3 à 4 gitaar, een jaar of twee piano en cagon... Ik ben bezig met mondharmonica maar ik ben beter om met mijn vingers een instrument te bespelen dan ergens in te moeten blazen...

Toch ben ik op zoek naar een ander instrument a la bijvoorbeeld gayagum o.i.d. wat naast de andere instrumenten gewoon zorgt voor meer uitdaging in het maken van muziek!

bugget is een 200 euro, mag eventueel tot een 250 uitgebreid worden maar niet meer en hoeft absoluut geen topkwaliteit te zijn ;)! Een basgitaar staat nog op 't lijstje maar die heb ik al te leen van een vriendin en zorgt neit echt voor een 'uniek' geluid :)!

ik ben benieuwd!

Zeiler!


Viool !! :rockon:

joeyonfire
7 januari 2012, 16:28
Zullen de buren blij mee zijn:chicken:

Mr.Fingers
7 januari 2012, 18:50
mandoline
5-string banjo of tenorbanjo
lapsteel (C6-tuning)
...

ernieman
8 januari 2012, 13:24
Ja, maar het budget is 250 max. Als je dat samen met de woorden banjo of mandoline roept, gaat er iemand heel hard protesteren dat je dan geen bespeelbaar instrument hebt :sssh:

RB-1
8 januari 2012, 14:27