PDA

View Full Version : Catalinbread "Fuck it. You Build it"



hugo123
5 januari 2012, 17:08
http://www.youtube.com/watch?v=GkKSIStssWo

Erg leuk initiatief van Catalinbread! Ik heb hier wel interesse in, jullie?
Verschrikkelijk irritante vrouw trouwens.

Buzzel
5 januari 2012, 17:28
Ik had het gezien ja. Een goed idee tegen veel zelfbouwers (niet de hardcore zelfbouwers).

peter_heijnen
5 januari 2012, 17:35
Toen ik mijn hyperpak laatst verkocht, heb ik een paar mensen moeten teleurstellen. Zo kunnen ze er alsnog aan komen.

Alleen, mijn hyperpak had maar twee potjes?

Midwolda
5 januari 2012, 17:54
Lekker zeg, dat pcb'tje ligt dus lekker los tegen het staal van de inputjacks enzo aan te rammelen...

Buzzel
5 januari 2012, 17:55
Toen ik mijn hyperpak laatst verkocht, heb ik een paar mensen moeten teleurstellen. Zo kunnen ze er alsnog aan komen.

Alleen, mijn hyperpak had maar twee potjes?

De middelste is voor de LED ;)

Martijn-w
5 januari 2012, 18:50
Rare tand heeft zij aan de onderkant.

zoon van Piet
6 januari 2012, 10:03
Ik vind het wel een lekker ding.. lijkt me wel wat om een vriendin te hebben die pedaaltjes in mekaar kan zetten. Want ik heb altijd vriendinnen die doen waar ik zelf te lui voor ben!

M Kactus
6 januari 2012, 10:23
Lekker zeg, dat pcb'tje ligt dus lekker los tegen het staal van de inputjacks enzo aan te rammelen...

Het ligt toch helemaal niet los ? Het hangt aan de pots vast, en dat is precies wat ik eraan zou veranderen. Maar goed, zo is het natuurlijk wel eenvoudiger voor iedereen die 'm wilt maken, zeker met die mooie kabel naar de stompswitch.

Edit: En als ik op zoek zou zijn naar dat pedaaltje, en die zo ettelijke euro's minder zou kosten, dan zou ik het nog doen ook! Tenminste, als de hele bouw een beetje te ingewikkeld/tijdopslorpend zou zijn.

Pepe
6 januari 2012, 11:35
Ik vond het dan weer opmerkelijk dat er geen handleiding bij zat wegens lief zijn voor bomen maar volgens de instructie zelf uitgeprint moet worden. Op papier.

Buzzel
6 januari 2012, 11:38
Ik vond het dan weer opmerkelijk dat er geen handleiding bij zat wegens lief zijn voor bomen maar volgens de instructie zelf uitgeprint moet worden. Op papier.

Of je laat je laptop naast het werk staan. Heb ik altijd. Print nooit schema's uit. Gewoon meekijken op de laptop.

peter_heijnen
6 januari 2012, 11:42
Edit: En als ik op zoek zou zijn naar dat pedaaltje, en die zo ettelijke euro's minder zou kosten, dan zou ik het nog doen ook! Tenminste, als de hele bouw een beetje te ingewikkeld/tijdopslorpend zou zijn.
90 dollar voor de hyperpak vind ik aan de prijs, laat staan voor de kit.

peter_heijnen
6 januari 2012, 11:42
De middelste is voor de LED ;)
Now i see. :)

M Kactus
6 januari 2012, 12:43
90 dollar voor de hyperpak vind ik aan de prijs, laat staan voor de kit.

Geen idee wat zo'n Hyperpak moeten kosten, maar er zijn wel meer pedaaltjes aan de prijs die toch goed verkopen ;) Los van de prijs zou het me niet veel uitmaken of het nu een kit is, of niet. Laat ik het anders zeggen: Als dit er was toen ik m'n SFT bij hen heb besteld, zou ik het waarschijnlijk nog gedaan hebben, ook. Het bespaart geld voor een halfuurtje werk.

En ik vind het ook wel slim om zo de BYOC-klanten bij hen te houden. Natuurlijk win je hiermee niet de freestompboxers, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.

peter_heijnen
6 januari 2012, 14:04
Volgens mij heb ik een euro of 90 voor mijn hyperpak betaald, maw waar catalinbread het vroeger voor jou in mekaar draaide mag je het nu voor dezelfde prijs zelf doen.

Ik vind dat prima verder, maar wilde wel je stelling 'als de pedalen zo goedkoper worden' toch graag even relativeren. ;)

Smoky
7 januari 2012, 17:25
Goeie en leuke marketing!

Mitch
7 januari 2012, 17:29
Ik was me er niet van bewust dat andere kit-aanbieders de Hyper Pak aanboden (?) maar als ze zo de concurrentie aan willen gaan: ze doen maar. De Hyper Pak kostte ook iets van 100E nieuw. Aardig ding, maar niet bijzonder.