PDA

View Full Version : PeArLjAm: Captain Coconut!



Thomasvv
3 juni 2003, 03:11
He dude.. dat ding lijkt mij zeeeer gaaf.!!!! Vertel er eens wat over?

PeArLjAm
3 juni 2003, 16:32
www.foxroxelectronics.com kun je in ieder geval even kijken, daar staat ook soundfiles op..

Hij is in bestelling bij vd haar maar hij moet er als het goed is deze week zijn dus ik heb hem deze of misschien volgende week hoop ik. Het is een fuzz, univibe en octavia in een maar dan verbeterde versies. De fuzz is gebaseerd op een oude fuzzface, de univibe op de originele versie (dus niet die dunlop nu maakt) maar dan met een paar verbeteringen die het geluid absoluut ten goede komen. Met de octavia is hetzellfde gedaan en de octaaf is wat verbeterd ten opzichte van het origineel. Nadeel van die vintage dingen is dat de ene super klinkt, de andere weer absoluut niet. Ze hebben de beste versies gevonden en die verbeterd. Het zijn dus 3 pedalen in een, truebypass en omdat ze allemaal gewoon ingangen hebben aan de achterkant kun je ze gewoon in de volgorde lussen die jij wilt. En hij is ook niet zo heel duur voor 3 pedalen.. Als je nog vragen hebt, kom maar op :) En als ie er is post ik hier wel een reviewtje ofzo :D

Thomasvv
3 juni 2003, 17:25
Ja. ik had al wat op internet gesnuffeld nadat ik em zag staan bij je fx-lijstje.. lijkt mij een zeer cool ding :)

PeArLjAm
3 juni 2003, 17:32
[quote="Thomasvv"]Ja. ik had al wat op internet gesnuffeld nadat ik em zag staan bij je fx-lijstje.. quote]

ja dat dacht ik al.. :lol:

Thomasvv
3 juni 2003, 23:38
Die dude van Foxrox maakt wel meer coole dingen :D

Sash vind dit ook wel strak denk ik ;)

Thomasvv
3 juni 2003, 23:46
Hoe zit dat trouwens.. maakt die dude ze zelf, of is er een kleine productielijn?

PeArLjAm
4 juni 2003, 22:05
Dave fox maakt ze denk ik niet allemaal zelf, hij zal ook denk ik een paar mensen onder zich hebben die ook dingen regelen. Ze worden wel handgebouwd volgens mij.. Hij is er trouwens volgende week. Erik had ze besteld, maar het bleek dat fox rox ze met een zending had meegezonden die er 6-8 weken over deed om de pedalen hier te krijgen. Daarom heeft vd haaar er een paar met spoed besteld, die er begin volgende week zijn :D wel tof van hem.

sash
4 juni 2003, 22:17
En of ik dat coole stuff vind :) Tis jammer dat ik al een univibe fuzz en octavia los heb, anders had ik deze zeker overwegen.

Er is geloof ik wel een kleine, maar handmatige productielijn. Het is dus niet zo dat ze door 1 persoon gemaakt worden.

Ben echt benieuwd hoe ik gaat klinken PJ!

PeArLjAm
23 juni 2003, 13:31
WOW MENSEN, CAPTAIN COCONUT IS BINNEN!! :D
Ik maak zo even een topic aan met een eerste impressie.

Barret Wallace
23 juni 2003, 13:34
HEHE VET :-D

congrats!

iam
23 juni 2003, 13:39
posten die sjit :)

Thomasvv
23 juni 2003, 15:14
Woei :) ben wel benieuwd :)

PeArLjAm
23 juni 2003, 15:30
Woei :) ben wel benieuwd :)

thomas, zie tread hieronder ! :)