PDA

View Full Version : Hendricson Explorer!



Braddie
5 januari 2012, 01:52
Vanmiddag een mailtje gekregen van een persoon die akkoord ging met mijn voorstel(Mijn Crafter ST-200 tegen zijn Hendricson Explorer).

Wat moet ik weten over de Explorer?
De reden dat ik er op aars is omdat The Edge echt m`n gitaarheld is, en ik de Strat sowieso al zat werd (mag ook wel na 1,5 jaar.. het is m`n eerste gitaar) en ik de Explorer + Sound van Humbuckers erg prettig find!

RS-Rik
5 januari 2012, 02:00
Hij is groter en zwaarder, dus ik denk dattie voor een gevorderde speler wel beter aarst dan een craftertje.


Je hoeft er niks speciaals van te weten. Behalve dattie behoorlijk groot (en soms zwaar) is. Brug intoneren etc spreekt allemaal wel voor zich.

Hendricson is toch origineel Hollansch fabrikaat?

HUESSEN
5 januari 2012, 02:43
De reden dat ik er op aars


??:???:
.............

aaronstonebeat
5 januari 2012, 02:57
??:???:
.............

Onze Taal ontwikkelt zich steeds sneller en onverwachter ;)

Ik had nog nooit van het merk gehoord maar las zojuist ergens dat het een huismerk van Dirk Witte was?
Hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?90833-Post-je-collectie&p=1935134&viewfull=1#post1935134) is er een te zien, naast een strat nota bene.

The Unforgiven
5 januari 2012, 05:41
Doe nooit je eerste gitaar weg, als je later oud en wijs bent ga je daar heel veel spijt van hebben.

Sinner1980
5 januari 2012, 06:17
Ik krijg jeuk aan mijn aars van al dat geaars!

Agent_Smith
5 januari 2012, 08:14
en ik de Strat sowieso al zat werd (mag ook wel na 1,5 jaar..

Dan hoop ik dat je in de toekomst wat minder snel op een gitaar uitgekeken raakt. Ben op sommige na 20+ jaar nog steeds niet uitgekeken. Maar wellicht dat je met iets kwalitatief beters idd langer kan doen.

johanb
5 januari 2012, 08:37
wat je nog meer moet weten, standaard om in te zetten is lastig,koffer of tas om hem mee te nemen niet standaard.Je zult er wel achter komen dat het een fijne gitaar is om zittend mee te spelen ,

wietse
5 januari 2012, 08:47
Doe nooit je eerste gitaar weg, als je later oud en wijs bent ga je daar heel veel spijt van hebben.
nergens last van, was blij dat ik die the animal strat verkocht had en nog wel voor meer dan ik hem ooit nieuw had gekocht ( 125 gulden, verkocht voor 70 euro :D )

PD1984
5 januari 2012, 08:58
ik vind de Explorer vorm niet heel erg confortabel...
waarom ga je niet voor een superstrat of een andere strat?

Sinner1980
5 januari 2012, 10:25
nergens last van, was blij dat ik die the animal strat verkocht had en nog wel voor meer dan ik hem ooit nieuw had gekocht ( 125 gulden, verkocht voor 70 euro :D )

Helemaal mee eens,ik mis mijn eerste gitaar ook niet; voor geen meter zelfs!

Agent_Smith
5 januari 2012, 11:28
ik vind de Explorer vorm niet heel erg confortabel...
waarom ga je niet voor een superstrat of een andere strat?

Nou, een Explorer heeft wel een tikkie meer uitstraling dan een of ander superstratje. Tenminste, naar mijn mening.

Lodedsvd
5 januari 2012, 13:03
Doe nooit je eerste gitaar weg, als je later oud en wijs bent ga je daar heel veel spijt van hebben.

Ik zou gewoon niet meer willen herinnerd worden aan mijn eerste gitaar als ik later oud en wijs genoeg ben :dontgeti:

GibsonDC
5 januari 2012, 13:16
Ik zou gewoon niet meer willen herinnerd worden aan mijn eerste gitaar als ik later oud en wijs genoeg ben :dontgeti:

Inderdaad, het leven is te kort voor dat soort sentimenteel gedoe:)

Braddie
8 januari 2012, 17:39
Nou ik heb hem sinds gistermiddag binnen :) wat een waanzinnig klinkende en lekker spelende gitaar!, die EMG-HZ(H3) Pickups die er in zitten maken het voor mijn gevoel echt een beest (maarja, wat wil je na een Crafter ST-200 Starterskit)

Jasper.
8 januari 2012, 18:52
Foto's? :cooler:

Braddie
8 januari 2012, 20:56
Zal ik even aan een cameratje moeten, want m`n webcam doet niks meer... als ik d mobiel van m`n ma kan lenen komen er vanavond foto`s online.

da Liks
8 januari 2012, 23:21
en, aars je er nog op?