PDA

View Full Version : Gitaarnet om 1 uur 's nachts



-Martijn-
4 januari 2012, 08:51
Is het jullie ook al eens opgevallen dat Gitaarnet dagelijks vanaf klokslag 1 uur 's nachts onbereikbaar wordt? Andere sites kan ik wel gewoon bezoeken, dus ik denk niet dat het aan mijn internetverbinding ligt.
Dat probleem heb ik al sinds een paar maanden, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die dat gemerkt hebben.

bass blom
4 januari 2012, 09:04
er zal wel een backup gemaakt worden ofzo, is me ook al vaker opgevallen.

Tabula Rasa
4 januari 2012, 09:09
Is een signaal naar verslaafde gebruikers toe dat het echt bedtijd is. Site gaat dan heel eventjes offline en daarna is het echt je eigenverantwoordelijkheid als je te laat op werk of school komt.

Logisch toch?

RoelSmoel
8 januari 2012, 01:11
Hij was net inderdaad even offline had ik het idee..

RB-1
9 januari 2012, 00:00
Is een signaal naar verslaafde gebruikers toe dat het echt bedtijd is. Site gaat dan heel eventjes offline en daarna is het echt je eigenverantwoordelijkheid als je te laat op werk of school komt.

Logisch toch?Nee, niet altijd, toen ik het merkte was ik net met werken begonnen....:seriousf:

Ace 1.15.19
9 januari 2012, 01:12
Hij had net inderdaad een minuutje of acht nodig om terug te functioneren.

nickofzo
10 januari 2012, 01:09
Hij had net inderdaad een minuutje of acht nodig om terug te functioneren.

dat dus.
nu lekker slapen :supercool:

Ace 1.15.19
10 januari 2012, 01:10
Hey, net weer! :p

stijnkenens
16 januari 2012, 08:41
Is een signaal naar verslaafde gebruikers toe dat het echt bedtijd is. Site gaat dan heel eventjes offline en daarna is het echt je eigen verantwoordelijkheid als je te laat op werk of school komt.

Logisch toch?

Haha, ik moet toegeven dat het wel werkt !
o1.oo tot +/- o1.1o = gitaarnet reageert niet: bedtijd :ok:

Ik denk dat ik me hier net heb geout...


s.