PDA

View Full Version : iemand ervaringen met Landola? (fins merk)



angorawol
2 juni 2003, 22:58
Beste mensen,

heeft er iemand van jullie ervaringen met het Finse merk Landola?

iwanttobegeorge
2 juni 2003, 23:08
Ik heb er eentje thuis staan, kan alleen het bonnetje niet meer vinden waarop staat om welk model het gaat... :oops: Maar het is een heerlijk, licht en soepel spelend instrument met een warm geluid. Geen idee of het voor alle Landola's geldt, maar ik ben er maar wat tevreden mee!

axmaster
23 juli 2003, 16:56
Mijn eerste eigen gitaar was (is) een Landola, een OJ-80. Ik heb er een paar jaar veel op gespeeld, met veel plezier. Mijn exemplaar kon vergelijkingen met gitaren in ongeveer dezelfde prijsklassen goed doorstaan. Andere Landola's konden mij in de winkel nooit zo bekoren, dus misschien heb ik mazzel gehad. Hij zit nu al een half jaar in de koffer en staat ergens in een hoek. Ik vindt een jumbo niet comfortabel en heb een veel betere en lekker spelende gitaar gekocht (larrivee om-09). Omdat ik er waarschijnlijk niet veel voor terug krijg hou ik hem maar. Maar als ik in een gitaarwinkel de kans krijg probeer ik altijd even een Landola uit!

Sellars
24 juli 2003, 09:38
Afgelopen weekend heb ik er op een paar gespeeld, en ik moet zeggen dat het lekker speelde, en dat er een erg goed geluid in zat!