PDA

View Full Version : La Cabronita Borracha



barno
31 december 2011, 16:50
Min of meer voorspelbaar gezien het succes van de cabro, nu ook in jazzmaster vorm. had voor mij niet gehoeven maar ik werk dan ook niet op de marketing afdeling van fender.

http://images.fendercs.com/products/guitars/1510005806_frt_wlg.png

spirit
31 december 2011, 16:59
Ik had 'm eerder deze dag ook al in dit topic gepost http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?151724-La-Jazzbronita-(2012-projectje)

Volgens mij is de Boracha er al weer eventjes, maar ik denk dat deze het succes van de Cabronita bij lange niet gaat halen.

barno
31 december 2011, 17:03
ja ik had 'm via jou, spirit, kende 'm niet. Nee, denk ook niet dat dit hoog gaat scoren. de eerste cabro tele sloeg bij mij in als een bom, maar dit is tja... wat minder verrassend

Tabula Rasa
31 december 2011, 17:07
ja ik had 'm via jou, spirit, kende 'm niet. Nee, denk ook niet dat dit hoog gaat scoren. de eerste cabro tele sloeg bij mij in als een bom, maar dit is tja... wat minder verrassend

Deze vind ik ook niet zo spannend. Die omgekeerde body vind ik all helemaal vreemd... maar daar kan ik wel aan wennen denk ik. Kan mijn bodyblank altijd nog omdraaien :crazyhappy:.

Die cabro-teles vond ik eerst helemaal niets, maar na een tijdje kon ik het wel waarderen, die eenvoud.

barno
31 december 2011, 17:09
Deze vind ik ook niet zo spannend. Die omgekeerde body vind ik all helemaal vreemd... maar daar kan ik wel aan wennen denk ik. Kan mijn bodyblank altijd nog omdraaien :crazyhappy:.

Die cabro-teles vond ik eerst helemaal niets, maar na een tijdje kon ik het wel waarderen, die eenvoud.

ik ben er trouwens tamelijk zeker van dat die reversed body zorgt voor een onhandige balans aan de strap, dus ik zou je plank niet omdraaien.

spirit
31 december 2011, 17:38
Die omgekeerde body is ook wat mij het meest stoort. De Cabronita en de Telemaster vond ik geweldig, maar dit....?

Terminus
31 december 2011, 17:53
Gemiste kans, als ze de body gewoon normaal hadden gedaan had het nog best een succes kunnen worden.

Pepe
31 december 2011, 18:11
Ik vind sowieso, je moet niet teveel afwijken van het black single pickup tv jones concept, beetje het LPjr idee. Als het andere electronica krijgt en in meer dan 2 kleuren moet je een andere naam verzinnen.
Nouja, moet... maar alles wat je erbij bedenkt gaat dan af van het originele idee.

Mitch
31 december 2011, 18:17
Dan heb je zo'n ontzettend goede bodyvorm in huis, die ontzettend comfortabel om je lichaam draagt (mede dankzij de ver uitstekende hoorn is de hoek van de strap perfect) en dan ga je dat zowel cosmetisch als ergonomisch verneuken!! Ongelofelijk. Alsof ze een wannabe-Explorer in uis wilden halen.
Nee, doe mij die van Tabula Rasa maar :crazyhappy:

barno
31 december 2011, 18:24
Dan heb je zo'n ontzettend goede bodyvorm in huis, die ontzettend comfortabel om je lichaam draagt (mede dankzij de ver uitstekende hoorn is de hoek van de strap perfect) en dan ga je dat zowel cosmetisch als ergonomisch verneuken!! Ongelofelijk. Alsof ze een wannabe-Explorer in uis wilden halen.
Nee, doe mij die van Tabula Rasa maar :crazyhappy:

+1 maar ze mikken op de doelgroep offset lovers voor wie het niet gek speciaal genoeg kan, denk ik, mensen die speciaal met cool verwarren ofzo

Mitch
31 december 2011, 18:36
De eenvoud van een Junior/Esquier/Cabro kan ik ontzettend waarderen en ik ben gék op de Jazzmaster bodyvorm. Het is ook niet moeilijk om dat te combineren, maar waarom dan zo suf zeg... die Tele hals is tot daar aan toe, maar die reverse body :stop:

CID-Gibson
31 december 2011, 18:41
De eenvoud van een Junior/Esquier/Cabro kan ik ontzettend waarderen en ik ben gék op de Jazzmaster bodyvorm. Het is ook niet moeilijk om dat te combineren, maar waarom dan zo suf zeg... die Tele hals is tot daar aan toe, maar die reverse body :stop:

Gewoon veul speulen op dat ding, voor de rest een mooie gitaar.

Groetjes :-)

DaveItUp
1 januari 2012, 19:08
Ik vind 'm geweldig.

Sinner1980
1 januari 2012, 22:39
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?147375-Het-Fender-update-topic&p=2663436#post2663436

Ik vind het laat... Maar evengoed een leuk ding al had ik ze idd liever reverse (normaal) gezien

barno
1 januari 2012, 22:58
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?147375-Het-Fender-update-topic&p=2663436#post2663436

Ik vind het laat... Maar evengoed een leuk ding al had ik ze idd liever reverse (normaal) gezien

goed sinnermans, you were first :)

dat er ondertussen niet meer fuzz was rond deze gitaar betekent al iets, denk ik dan maar. non reversed had ie meer kans gemaakt denk ik ook

ieme
2 januari 2012, 07:52
Lelijk ding

Nils47
2 januari 2012, 15:48
Spuuglelijk