PDA

View Full Version : The Lo Lands | 2012 ***Happy New Year***



The Lo Lands
31 december 2011, 15:06
Ik wilde dit jaar muzikaal afsluiten! Nog één instrumentaaltje dit jaar genaamd '2012' waarbij alle solo's als improvisatie in één keer ingespeeld zijn. Ik wil iedereen alvast een goed nieuw jaar wensen en alle goeds voor 2012. Dat het nieuwe jaar maar weer een creatief en muzikaal jaar mag worden :) En voorzichtig met vuurwerk, en dan nu nog even 2 en halve minuut van jullie tijd...

2012 (http://www.thelolands.nl/music.html)

Tot volgend jaar...

Harald
31 december 2011, 15:17
Mooi stuk!

Beste wensen voor 2012!

TimoSomers
31 december 2011, 15:22
Mooi man!
Wat gebruik je voor die whammy?

The Lo Lands
31 december 2011, 16:07
Mooi man!
Wat gebruik je voor die whammy?
Dankjewel Timo en Harald!

@ Timo: voor de whammy gebruik ik de Boss PS-6 Harmonist met los Boss expressiepedaal aangesloten. Ik heb ook jaren 'de echte' Digitech Whammy gehad maar vond deze uiteindelijk te groot en zwaar voor mijn effecten plank.

pasqual
31 december 2011, 16:31
Mooi stukje muziek, sfeervol. En inderdaad, die whammy klinkt geslaagd.
Jij ook een goed 2012! Hopelijk wordt 2012 een minder bewogen jaar als 2011, zowel "in the big world" als dichter bij huis!:hippie:

Stratman70
31 december 2011, 17:48
Mooi stuk hoor. Wat een supergaaf, dik tokkelgeluid heb je trouwens!

En jij ook een gelukkig nieuwjaar natuurlijk!

Jedeel
1 januari 2012, 14:32
Mooi, sfeervol stuk muziek!!!

Al het goede voor 2012!!!

The Lo Lands
1 januari 2012, 15:50
Mooi stuk hoor. Wat een supergaaf, dik tokkelgeluid heb je trouwens!

Dankkjewel! Dikke tokkel = clean kanaal en reverb van de Orange Rockerverb 50H daarbij een laagje chorus, beetje overdrive. Tevens de nieuwe Presonus preamp pays off :)

@ Pasqual: dankjewel! Luister eens naar 'Touching Tongues' van Steve Vai want daarin hoor je één van mijn favo whammy sounds en toepassing.

@ Jedeel: dankjewel! Naast wat kleine 'schoonheidsfoutjes' die ik niet ga aanpassen denk ik dat dit nummer misschien wel mijn sfeervolste van 2011 is :)

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!