PDA

View Full Version : Nieuw nummer



Eversor
30 december 2011, 12:03
Hoi allemaal,

Ik wilde jullie graag een van mijn band's nieuwe nummers laten horen, en weten wat jullie er van vinden. De vocals worden volgende week opgenomen en zitten er dus nog niet in, maar verder is het nummer zo compleet. Ik heb zelf het nummer geprobeerd te mixen overigens, waarmee ik nog (flink) aan het oefenen ben.

Link: Klik!! (http://db.tt/A2kHviSb)

Groetjes,
Xander

Jedeel
30 december 2011, 12:44
T'is niet mijn muziek.... hou ook helemaal niet van dat 'grunten' (of hoe dat ook mag heten). :soinnocent:

Ik moet wel zeggen dat het nummer heel strak is uitgevoerd!

Een tip; maak dat dropbox zo dat ieder die dat wil het online kan beluisteren i.p.v. eerst het nummer (13mb) te downloaden.
Misschien haken mensen daardoor af.

Eversor
30 december 2011, 12:48
Een tip; maak dat dropbox zo dat ieder die dat wil het online kan beluisteren i.p.v. eerst het nummer (13mb) te downloaden.
Misschien haken mensen daardoor af.

Volgens mij ligt dat aan welke browser je gebruikt en of je adube flash (goed) hebt geinstalleerd. Bij deze pc werkt het afspelen alleen in Chrome, en bij mij thuis op alle browsers.

The Lo Lands
30 december 2011, 16:20
Er zaten toch geen 'vocalen' in het nummer, maar toch hoor ik vrij dominant een alpha mannetje grommen :seriousf:

Nummer klinkt strak en goed in balans, al vind ik het als instrumentaal wat eentonig worden na enkele minuten. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk klinkt met zang en zonder het alpha mannetje ;)

Eversor
30 december 2011, 20:38
Ik was vergeten dat het alfamannetje er inderdaad al wel in zat. Het gedeelte. Van onze zangeres moet nog opgenomen worden.

joeyonfire
30 december 2011, 21:02
Als ik vragen mag...hoe zijn de gitaren opgenomen?