PDA

View Full Version : Carl Martin Pro Power voeding



sandert1978
28 december 2011, 19:46
Vandaag toch nog op de valreep een nieuwe aanwinst voor 2011; een Carl Mrtin Pro Power(supply). 8 geïsoleerde uitgangen, welke individueel in te stellen zijn op 9 of 12 volt. En dat voor €85,- bij Feedback. Werkt perfect en past in de mounting brackets van de pedaltrain boards.

Voor diegene die op zoek zijn naar een kwalitatief goede voeding....

Mitch
28 december 2011, 19:50
Ik wist niet eens dat ze er één hadden. Ik moet er misschien toch eens over denken, al heb ik nog steeds een extra stekkerpunt nodig voor mijn DMM :( Maar goed. Alles geïsoleerd op die CM?

sandert1978
28 december 2011, 20:19
Ik had ook nog niet van deze gehoord. Alles is daadwerkelijk geïsoleerd. 8 Mooie kleine voltage switches aan de achterkant. Qua afmetingen precies een Voodoolab Pedalpower 2, ik heb ze naast elkaar gehad.

Edit: uitgangen 1 t/m 6 leveren 150ma en uitgang 7 kan op 9v 350ma aan terwijl uitgang 8 op 12v 220 aan zou kunnen. Aldus de website.

dml
28 december 2011, 20:30
Ik wist niet eens dat ze er één hadden. Ik moet er misschien toch eens over denken, al heb ik nog steeds een extra stekkerpunt nodig voor mijn DMM :( Maar goed. Alles geïsoleerd op die CM?

Misschien is de nieuwe Cioks Pussy Power dan wat voor je.

Mitch
28 december 2011, 20:48
http://www.cioks.com/images/stories/power_supplies_png/pp/big/CIOKS_PP10_top_1.jpg
Hahahaha, hij is cool, maar ik bedoel dat ik een DMM heb met een stekker eraan. Die wil ik ergens in kunnen stoppen en hoewel die roze pussy er verleidelijk uitziet, lijkt ze niet groot genoeg geschapen om er een stekker in te proppen.

dml
28 december 2011, 20:57
http://www.cioks.com/images/stories/power_supplies_png/pp/big/CIOKS_PP10_top_1.jpgHahahaha, hij is cool, maar ik bedoel dat ik een DMM heb met een stekker eraan. Die wil ik ergens in kunnen stoppen en hoewel die roze pussy er verleidelijk uitziet, lijkt ze niet groot genoeg geschapen om er een stekker in te proppen.

Let ook vooral even op het midden van het hart - alleen al daarom zou je 'm kopen.

Tja, met een stekker d'r an houdt het al snel op.

humbucker
29 december 2011, 10:07
Ik kan ze trouwens wel nergens terugvinden op de website van feedback. Heeft iemand een linkje?

sandert1978
29 december 2011, 19:32
Staan inderdaad niet op de site. Ik heb hem in Eindhoven gehaald. Ik zag hem trouwens vandaag bij MaxGuitars in Nijmegen voor €119,-