PDA

View Full Version : Musiccenter ( België)



VLP
28 december 2011, 18:13
Heeft iemand goede ervaringen met deze winkel ?
En hebben ze daar wat versterkers staan ?

Bedankt,

Aca Ilic
28 december 2011, 18:43
Yep, alleen prima ervaringen met Luc, van de zomer geweest voor een amp, meteen een goeie RW strat mee gescoord :-)
....en het is LL Music center ;-)

VLP
28 december 2011, 19:20
weet iemand nog een goede winkel in leuven ?

StevenStrat
28 december 2011, 19:56
eerst was het toch mechelen ?


Waarom ga je niet gewoon eens testen bij keymusic sint niklaas of piens ?

pasqual
28 december 2011, 21:27
Yep, alleen prima ervaringen met Luc, van de zomer geweest voor een amp, meteen een goeie RW strat mee gescoord :-)
....en het is LL Music center ;-)

Inderdaad een leuke zaak en vriendelijke eigenaar ( Luc). Maar aangezien TS 2 reply's later over Leuven begint denk ik dat hij niet LL music Center in Maaseik bedoeld, toch? Is ook wel een kleine winkel met een beperkt aanbod. Moet ik wel zeggen dat ik er al zeker 2 jaar niet meer ben geweest dus misschien is er ondertussen iets meer aanbod?

Fireburst
28 december 2011, 21:49
Music center in de Diestsestraat is (was ?) vooral gekend voor akoustische gitaren dacht ik, maar ik ben er al lang niet meer gepasseerd eigenlijk.

VLP
28 december 2011, 22:32
eerst was het toch mechelen ?


Waarom ga je niet gewoon eens testen bij keymusic sint niklaas of piens ?

St. Niklaas is wel ver weg van bij mij thuis. Mijn ouders staan niet te springen om me te vervoeren.

StevenStrat
28 december 2011, 22:42
misschien is deinze dichter ?

was de auto eens af ofzo, je zal meer kunnen testen in een grote winkel als piens en keymusic.

VLP
29 december 2011, 12:46
misschien is deinze dichter ?

was de auto eens af ofzo, je zal meer kunnen testen in een grote winkel als piens en keymusic.

Klopt, Bij Leo Caerts in Leuven hadden ze ook wel nog wat staan.
alleen niks van de valvetronix reeks. Jammer want deze had ik graag ook eens getest.

Kakihara
29 december 2011, 15:46
Misschien is het handig om te zeggen waar je woont en hoever je ouders willen rijden ?

Useless
29 december 2011, 21:04
Je kan ook de trein nemen ;-)

VLP
29 december 2011, 23:08
Ik gaa eens met de bus gaan.