PDA

View Full Version : 4x12 wegdoen???



Nocki
2 juni 2003, 17:49
Hee allemaal.

ik heb een 4x 12 cabinet met 4 (hoe kan het ook anders) celestion g12l speakers erin. er zit een heel goed geluid in maar ik heb ook nog boogie cabjes die ik vaker gebruik. eigenlijk staat de 4x 12 alleen maar in de weg. maar ik kan er vast nooit meer het geld voor krijgen dat ie voor mioj waard is en ik ervoor betaald heb...

wat denken jullie moet ik m wegdoen en wat zou ik ervoor kunnen vragen?

ik weet het echt niet. als ik m wegdoe kan ik weer geld lekggen voor een andere amp...

Nocki

Nocki
2 juni 2003, 17:51
ik zal even een fototje plaatsen op mn te koop site. dan weten jjullie waar het over gaat enzo...

www.people.zeelandnet.nl/nocki/tekoop

nocki

BLOK182
2 juni 2003, 18:33
Je cab ziet er mooi uit, lijkt op een 1960a. Maarre, is het gewoon een merkloze cab ofzo?

Nocki
2 juni 2003, 19:47
het is een park cabinet geweest. maar nu zitten er dus andere speakers in. celestion g12l


nocki

Nocki
10 juni 2003, 22:18
ja hij is verkocht... wat een groot huis heb ik opeens... 300 euro en ik heb er een gitaar koffer bij weg gegeven...

Nocki

Kjiratsiekoedel
10 juni 2003, 23:25
ok, verlocht dus. Ik kon de foto al niet vinden.

Die RG750 heb je toch net??? dan verkoop je hem toch niet gelijk???

Nocki
11 juni 2003, 07:03
ja dus wel... ik ben meer een fan voor mn gibson. mischien dat ik een sg wil. of zo. hij speelt lekker enzo en klinkt ook super. zoals ik l zei de eerste ibanez die geweldig is maar mn gibson speelt ook heel lekker...
en om nou allemaal dingen te hebben die ik toch niet gebruik. vandaar dat ik m wegdoe. ik zit er ok over te denken om te verhuizen dus ik verkoop eigenliok bijna alles wat ik heb.
maakt me ook niet echt meer uit wat ik er voor krijg. elk bod is bijn goed... tot op zekere hoogte..


Nocki

Kjiratsiekoedel
11 juni 2003, 08:37
je moet eerst nadenken of je wel iets nodig hebt voordat je het koopt, dat scheelt geld

FNaRK
11 juni 2003, 09:04
Kep idd ook een beetje het idee dat je maar koopt zonder uberhaupt na te denken wat je ermee wil.....je komt iedere week weer met een nieuwe set-up :D