PDA

View Full Version : hout draaibankje



grizzly
26 december 2011, 16:40
Ik loop regelmatig tegen klusjes aan waar ik eigenlijk een hout draaibankje voor nodig heb.
Ik bedoel niet het draaien van grote schalen en kommen of ronde tafelpoten,
Maar kleiner spul. Dingetjes tot max 30 cm lang en een paar cm in diameter.

Helaas heb ik 0 ervaring op dat gebied.
Tips over de aanschaf hiervan zijn welkom.

Zjef
26 december 2011, 17:22
Misschien eens kijken bij metaaldraaibankjes. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet dat sommige bouwers daar gebruik van maken. Is ook geschikt voor klein werk zoals snaarpinnetjes voor staalsnarige gitaar.

Kritz
26 december 2011, 17:46
http://doe-het-zelf-verbouw.marktplaats.nl/draaibanken/511387866-hbm-draaibankje-45-tussen-de-centers.html?return=eJw9zcEOgjAMgOF3IYEbDIYcHCEG32 RCyRbGtmydGo3vbpcYL83X%2F9BK0Ym3Fu0YBe%2B4KCLIsKhR IXrB2O482OaQYUdvpMTYWMNWB7UCrF9gthpsfYdwc%2BnB1iCl vkm7g2ULPw2NwsNcnmbqqjVO6Mp%2B7sr%2BamjMvD9n8szTkI nEl%2FbEuK2RFpLPsSUc1GebDgh6yT39%2Bv4gKJfw%2F5uiiz qfrbxPU1v5iRfj5wsF3Ejd&df=1&fta=eNot0U1uwyAQBeC7sMgaML%2BDfIVeIRoMTqw6CQp2EjXK 3cvQ7j7G1jz8jGDhXcEB2%2B%2Fr8YFrZaGCH4C91lEcUh23G4 iwCpCDD6sEqXRYN%2FhZSqhzqhDKBjxcClz3S74vUyh7O38%2F 4Xzbt3RHXCJev8OtLiAPpewjP5RRUogCVvCUWWhP2rFFLqmnS9 uuI3KUPBr%2BEtlno2YkJI1RExC9GgheDqJP9KCSJUiOUjW4NM %2BJ%2FyFGQfCTV4agk8I%2BUZPyvgMxd8jZc9pso7ZGdUiXKN 1a45MkmDRYR9DaDBShk55dnwjucm4wmSdDCw3Ouacb71Q2HQbz RNB6jpSl2yuGNuvJif4Vehp87nDKSlqolVGTp3pEa2q7FUz1uO braTtTg4L%2BGrALvo5UausxgaIugeGTha9%2FPlhA4PD%2BfH 4BZWuYoQ%3D%3D&fta_ind=16&fs=1&thumb_click=1#photoGallery


Op marktplaats,?

Kritz
26 december 2011, 18:01
Google,mini draaibank voor hout. ;)

grizzly
26 december 2011, 18:55
Marktplaats staan er inderdaad een hele berg, maar weet iemand waar ik op moet letten.
Wat moet ik echt links laten liggen en wat maakt een draaibank fijn om mee te werken.
Hij mag best wel wat groter zijn, maar ik maak er alleen fijn spul mee.

Gearjunkie
29 december 2011, 10:39