PDA

View Full Version : Iemand ervaring met RealGuitars?



jutter
24 december 2011, 12:56
Ik ben op zoek naar een hele goede strat die beter is dan de Fender standard Stratocaster en die net zo goed is als de Fender CS. Ik heb mijn oog laten vallen op Haar en RebelRelic maar kwam tijdens het zoeken RealGuitars tegen. Ze zien er ook smakelijk uit maar heeft iemand ervaring met deze gitaren? Het is voor mij ruim 2,5 uur rijden vandaar mijn vraag voordat ik in de auto stap....
http://www.realguitars.de/index.htm

Tristan
24 december 2011, 13:14
Als je zo goed wil als de Fender CS dan moet je in principe een Fender CS nemen.
Ik ben nog geen bouwer tegengekomen die dezelfde vibe/feel weet te creeeren.

Rebel Relic schijnt zijn halzen te scimmen en is op zijn zachtst gezegd niet erg zorgvuldig in zijn werk.
Haar maakt soms best een goede gitaar, maar helaas zitten er ook veel mindere tussen, ik zou bij hem dus ook alleen een gitaar kopen die hij al af heeft en die je bevalt.
Timo kwam laatst met een nieuw Nederlands merk dat wel veelbelovend klonk, de clipjes in ieder geval, ik ben alleen de naam kwijt.

Met Realguitars heb ik geen ervaring, nog nooit van gehoord zelfs.
Ze hebben ook Tyler en Fender CS dus op zich kan het wel de moeite waard zijn er eens langs te gaan.
Vlak over de grens met Limburg, in Viersen, zit Tommy's Special Guitars, die wordt ook vaak genoemd als zijnde een goede Strat bouwer.

Brewskie
24 december 2011, 13:23
Als je zo goed wil als de Fender CS dan moet je in principe een Fender CS nemen.
Ik ben nog geen bouwer tegengekomen die dezelfde vibe/feel weet te creeeren.

Rebel Relic schijnt zijn halzen te scimmen en is op zijn zachtst gezegd niet erg zorgvuldig in zijn werk.
Haar maakt soms best een goede gitaar, maar helaas zitten er ook veel mindere tussen, ik zou bij hem dus ook alleen een gitaar kopen die hij al af heeft en die je bevalt.
Timo kwam laatst met een nieuw Nederlands merk dat wel veelbelovend klonk, de clipjes in ieder geval, ik ben alleen de naam kwijt.

Met Realguitars heb ik geen ervaring, nog nooit van gehoord zelfs.
Ze hebben ook Tyler en Fender CS dus op zich kan het wel de moeite waard zijn er eens langs te gaan.
Vlak over de grens met Limburg, in Viersen, zit Tommy's Special Guitars, die wordt ook vaak genoemd als zijnde een goede Strat bouwer.

Timo's custom is van Eric Smitty.

Brewskie
24 december 2011, 13:24
Timo kwam laatst met een nieuw Nederlands merk dat wel veelbelovend klonk, de clipjes in ieder geval, ik ben alleen de naam kwijt..

Timo's custom is van Eric Smitty.

Hendriks
24 december 2011, 13:48
De beste strats die ik gehad heb , waren 2 oude AVRI's en een Warmoth , ook een heleboel andere. Suhr , Manson ,MJT ,Nash ,G&L schijnen ook allemaal heel goed te zijn.

arjanb01
24 december 2011, 13:50
Die nieuwe bouwer is baard, in den haag, alleen telefonisch te bereiken, hebben geen website. Die mannen schijnen goeie gitaren te maken.
Telefoonnr is 0610115899. Qua prijsniveau zitten ze op 1750 euro voor een strat, custom made.

barno
24 december 2011, 14:00
Wat ik zo raar vind bij veel van die stratbouwers is dat je zelden of nooit bouwfoto's op hun websites aantreft, hetgeen mij doet vermoeden dat velen eerder assembleren dan echt bouwen from scratch.

Dit wil niet zeggen dat de stuff die ze maken slecht is, want beter een goed geassembleerde strat met top onderdelen dan een slechte echte handbouw. Alleen: je betaalt dan vooral voor het verzamelen van de onderdelen en het vakkundig in mekaar schroeven. En zo verschrikkelijk moeilijk is dat nu ook niet.

Tristan
24 december 2011, 15:03
Inderdaad, Nash is er bijvoorbeeld zo een, klinken wel goed overigens.
Eric Smitty was de bouwer die ik bedoelde.
Het heeft ook veel met je smaak te maken, zo vind ik Suhr echt helemaal niks (veel te klinisch en geen ballen), maar er zijn zat mensen lyrisch over.

R.J
24 december 2011, 15:36
De beste strats die ik gehad heb , waren 2 oude AVRI's en een Warmoth , ook een heleboel andere. Suhr , Manson ,MJT ,Nash ,G&L schijnen ook allemaal heel goed te zijn.

G&L is het nieuwe merk van Leo Fender (en "G"), dus mag wel verwachten dat die een goede strat neerzetten ja :soinnocent:

Pepe
24 december 2011, 15:41
G&L is het nieuwe merk van Leo Fender (en "G"), dus mag wel verwachten dat die een goede strat neerzetten ja :soinnocent:

Nieuw? En je weet niet wie "G" is? Verwachten?

:chicken:

R.J
24 december 2011, 15:43
Nieuw? En je weet niet wie "G" is? Verwachten?

:chicken:

"Nieuw", als in "nieuwer dan Fender" ;)
En ja, die G staat voor George Fullerton.

Maar nieuw is natuurlijk in perspectief, aangezien Leo al een tijdje niet meer onder ons is. George ook niet meer trouwens.

Brewskie
24 december 2011, 15:46
Eric Smitty was de bouwer die ik bedoelde.


Dude, heb je mij op de ignore-list staan ofzo ? :???: Dat van Smitty had ik een paar posts geleden ook al gezegd. :)

Pepe
24 december 2011, 15:47
in dat perspectief mag je Musicman ook wel noemen...:dontgeti:

jutter
24 december 2011, 16:09
Tot zover niemand ervaring. Is RealGuitars zo onbekend?:dontgeti:

Tristan
24 december 2011, 17:09
Dude, heb je mij op de ignore-list staan ofzo ? :???: Dat van Smitty had ik een paar posts geleden ook al gezegd. :)

Nee hoor, ik heb niemand op de negeerlijst staan, waarom zou ik.
Ik wilde met mijn reactie juist aangeven dat het inderdaad degene was die ik bedoelde.

Tristan
24 december 2011, 17:11
Tot zover niemand ervaring. Is RealGuitars zo onbekend?:dontgeti:

Misschien kan je ergens een Gitarre & Bass artikel vinden of iets dergelijks?

jan jansen
24 december 2011, 17:45
G&L is het nieuwe merk van Leo Fender (en "G"), dus mag wel verwachten dat die een goede strat neerzetten ja :soinnocent:

ja dat heeft leo fender net gelanceerd....nagelnieuw merk...:seriousf::seriousf::seriousf:

Gearjunkie
24 december 2011, 21:01
ja dat heeft leo fender net gelanceerd....nagelnieuw merk...:seriousf::seriousf::seriousf:
Ohhh, daarom heb ik al zolang niets meer van Leo gehoord... Hij was er natuurlijk druk mee achter de schermen al die tijd!

J-P
24 december 2011, 21:35
Mensen, ik heb de laatste maanden behoorlijk wat G&L`s in m`n handen gehad en heb er zelf nu 2 en ik ben echt zwaar onder de indruk van klank en bouwkwaliteit.

klik de link maar aan en kies Click here for stock pics
http://www.guitarcandy.be/

Baco heeft diverse G&L`s hangen maar daar zitten een stel "aparte" tussen. Ze hebben echter allemaal een onovertroffen goede afwerking en vooral sustain en feel. Ik ben fan geworden en dat had ik nooit gedacht.

http://iloapp.guitarcandy.be/data/_gallery//public/10/1313169669_resized.jpg

dopey
25 december 2011, 14:21
Real guitars was de eerste dealer in Duitsland die Haar guitars ging verkopen. Hij heeft die jarenlang het werk van Erik goed kunnen bestuderen en is ze toen zelf gaan maken. Niet beter dan Van de Haar. Wel goede gitaren.
Van de Haar gebruikt trouwens tegenwoordig een PLEK-machine bij het afstellen en fretten. Dat alleen is het prijsverschil tussen een Haar en een andere gitaar meer dan waard.

Over Smitty: die assembleert. Maakt bodies en necks e.d. niet zelf. Dat geldt overigens voor veel strat- en telebouwers in Nederland. Maar dat terzijde.

Fender CS beter dan een Haar? Een masterbuilt wellicht wel, maar de gewone teambuilt in mijn ervaring niet.

Pepe
25 december 2011, 15:13
Fender CS beter dan een Haar? Een masterbuilt wellicht wel, maar de gewone teambuilt in mijn ervaring niet.

Ja, het klopt van Realguitars, ik ken ze al jaren, ik zag ze denken, hee, die Haars verkopen goed.. markt... gaan we zelf ook doen. Ik ken de gitaren niet zelf, zal niks mis mee zijn en zoals bij al deze gitaren, hits en runs.

De marketing van CS Fender maakt zichzelf een beetje belachelijk hoor. In eerste instantie een custom order only, toen kleine oplages en toen enorme oplages. Daar bedachten ze het teambuilt voor. Maar nou zie ik ook master CS met oplages van 100 en 250. Je maakt mij niet wijs dat Shiskov in zijn eentje 100 '52 relics zit te stampen.
We worden allemaal in de boot genomen, regardless of de prijzen wel of niet gerechtvaardigd zijn.

Tristan
25 december 2011, 23:16
Het grappige is dat in mijn ervaring de teambuilds beter klinken dan de masterbuilds.
Haar komt naar mijn mening niet op het niveau van een echt goede teambuilt Fender CS.

jutter
26 december 2011, 00:30
Om eerlijk te zijn vind ik strats heerlijk spelen en fantastisch goed klinken maar ik heb uitermate slechte ervaringen met Fender:
-'57 AVRI→ slechte en knetterende pickups waarvan zelfs Fender het probleem niet kon analyseren
-'62 AVRI→ halspen zat tot het uiterste gespannen en nog vertoonde de hals een dikke boog
-'51 Nocaster CS→ na 2 weken begon de neck te torderen

Bovenstaande gitaren kostten mij 1800,00/stuk en meer....

Standard USA zijn op zich okay maar hadden weer matige pickups of hadden weer last van buzz/rammels wat zelfs goede gitaarbouwers er niet uit konden krijgen!

Begrijpelijk dat ik mijn buik vol heb van Fender! Ik ben dus op zoek naar een stratocaster van een ander merk die wel echt goede kwaliteit levert.
Van Haar hoor ik goede verhalen maar ook minder goede. Toch wil ik die ook een kans geven.
RealGuitars kende ik al van naam maar niet de gitaren zelf vandaar mijn vraag over RealGuitars. Smitty lijkt mij wat moeilijker uit te proberen want die kom je minder vaak (eigenlijk helemaal niet) 2ehands tegen.

Misschien is er hier iemand die mij wel een gouden tip kan geven?
Ik zoek dus duidelijk een stratocaster en geen gitaar met 2 humbuckers!
Budget 2000,00 euro. Daar moet je toch echt wel een hele goede strat voor kunnen krijgen?

jutter
26 december 2011, 01:25
Mijn mening, voor wat het waard is.
Ik heb een stuk of 30 strats gehad, ik heb er nou nog 7 denk ik. Het maakt mij niet zoveel uit.. Japans, oude Fenders, handbuilts of Fender CS. Whatever works.
De beste strat, raar genoeg, is een Japanse Greco Super Real. Het was geen koopje, in Japan zijn ze al prijzig.
De opvolger, de Fender JV is ook niet slecht maar een totaal andere gitaar.

Ik heb er wel eens een setje Fender '54 en Vanzandt's ingegooid maar dat is dan echt een downgrade.

Maar goed, op het moment dat je dit soort gitaren uit Japan gaat halen snap ik ook wel dat het ver over de nerd grens heen gaat.

In de jaren 80 heb ik eens een Ibanez Blazer en een Roadstar gehad. Eigenlijk erg goede strats waar ik nog weleens met heimwee aan terug denk... Soms twijfel ik weleens om die weer opnieuw aan te schaffen. Of misschien is het ook wel nostalgie en waren ze eigenlijk helemaal niet zo goed.....

J-P
26 december 2011, 01:33
Die blazers mankeerde niets aan, heb er ook 1 gehad. Een van die gitaren waar je achteraf van denkt: nooit weg moeten doen.

barno
26 december 2011, 01:39
Naast CS strats, beste tele (maar zal ook wel gelden voor strats) die ik heb gespeeld; bill nash. Al weet ik dat ze niet allemaal evengoed zijn, maar volgens mij zijn er winkels die ze hebben, dus kwestie van uitchecken. zitten volgens mij in die prijsklasse.

arjanb01
26 december 2011, 09:05
Om eerlijk te zijn vind ik strats heerlijk spelen en fantastisch goed klinken maar ik heb uitermate slechte ervaringen met Fender:
-'57 AVRI→ slechte en knetterende pickups waarvan zelfs Fender het probleem niet kon analyseren
-'62 AVRI→ halspen zat tot het uiterste gespannen en nog vertoonde de hals een dikke boog
-'51 Nocaster CS→ na 2 weken begon de neck te torderen

Bovenstaande gitaren kostten mij 1800,00/stuk en meer....

Standard USA zijn op zich okay maar hadden weer matige pickups of hadden weer last van buzz/rammels wat zelfs goede gitaarbouwers er niet uit konden krijgen!

Begrijpelijk dat ik mijn buik vol heb van Fender! Ik ben dus op zoek naar een stratocaster van een ander merk die wel echt goede kwaliteit levert.
Van Haar hoor ik goede verhalen maar ook minder goede. Toch wil ik die ook een kans geven.
RealGuitars kende ik al van naam maar niet de gitaren zelf vandaar mijn vraag over RealGuitars. Smitty lijkt mij wat moeilijker uit te proberen want die kom je minder vaak (eigenlijk helemaal niet) 2ehands tegen.

Misschien is er hier iemand die mij wel een gouden tip kan geven?
Ik zoek dus duidelijk een stratocaster en geen gitaar met 2 humbuckers!
Budget 2000,00 euro. Daar moet je toch echt wel een hele goede strat voor kunnen krijgen?

ga gewoon wat haars in enschede proberen
en dan kom jij gewoon met een
strat vyoor je leven thuis.

jutter
26 december 2011, 09:51
ga gewoon wat haars in enschede proberen
en dan kom jij gewoon met een
strat vyoor je leven thuis.

Ik heb zijn site bekeken. Er staan een hoop verkochte strats op. Dan blijven er nog 5 over. Heeft hij nog meer Haars in voorraad die niet op de site staan?

arjanb01
26 december 2011, 10:14
Ik heb zijn site bekeken. Er staan een hoop verkochte strats op. Dan blijven er nog 5 over. Heeft hij nog meer Haars in voorraad die niet op de site staan?

Ja vaak wel, maar ik zou kaj bellen om ff afspraak te makrn hij kan je verder helpen.
Ik weet zeker dat tussen die 5 jou gitaar zit, kaj selecteert uiterst zorgvuldig.
Meestal bestelt hij er een tiental, reken wachttijd van 6 maanden of meer.

benwave
26 december 2011, 10:28
Om eerlijk te zijn vind ik strats heerlijk spelen en fantastisch goed klinken maar ik heb uitermate slechte ervaringen met Fender:
-'57 AVRI→ slechte en knetterende pickups waarvan zelfs Fender het probleem niet kon analyseren
-'62 AVRI→ halspen zat tot het uiterste gespannen en nog vertoonde de hals een dikke boog
-'51 Nocaster CS→ na 2 weken begon de neck te torderen

Bovenstaande gitaren kostten mij 1800,00/stuk en meer....

Standard USA zijn op zich okay maar hadden weer matige pickups of hadden weer last van buzz/rammels wat zelfs goede gitaarbouwers er niet uit konden krijgen!

Begrijpelijk dat ik mijn buik vol heb van Fender! Ik ben dus op zoek naar een stratocaster van een ander merk die wel echt goede kwaliteit levert.
Van Haar hoor ik goede verhalen maar ook minder goede. Toch wil ik die ook een kans geven.
RealGuitars kende ik al van naam maar niet de gitaren zelf vandaar mijn vraag over RealGuitars. Smitty lijkt mij wat moeilijker uit te proberen want die kom je minder vaak (eigenlijk helemaal niet) 2ehands tegen.

Misschien is er hier iemand die mij wel een gouden tip kan geven?
Ik zoek dus duidelijk een stratocaster en geen gitaar met 2 humbuckers!
Budget 2000,00 euro. Daar moet je toch echt wel een hele goede strat voor kunnen krijgen?

De gouden tip, gewoon naar Vlissingen komen en die customshopper van mij kopen.
Je wilt een topper, ik heb een topper

arjanb01
26 december 2011, 10:42
De gouden tip, gewoon naar Vlissingen komen en die customshopper van mij kopen.
Je wilt een topper, ik heb een topper

Waarom doe je hem weg als het een topper is? Nieuw is een nos 60s cs 3k dus lekker dom om hem voor de helft weg te doen, zou ik qua prijs, kwaliteit voor een nieuwe haar gaan.

jutter
26 december 2011, 10:47
De gouden tip, gewoon naar Vlissingen komen en die customshopper van mij kopen.
Je wilt een topper, ik heb een topper

Heb mijn buik, zoals eerder gezegd, vol van Fender. Niet aanvallend naar jou toe bedoeld hoor maar ik heb het echt wel gehad met Fender. Zoals ik al eerder zei over mijn custom shopper dat de neck na 2 weken begon te torderen komt er niet opnieuw een CS'er bij mij de deur binnen. Het vertrouwen in Fender is momenteel helemaal weg.

jutter
26 december 2011, 10:53
Waarom doe je hem weg als het een topper is? Nieuw is een nos 60s cs 3k dus lekker dom om hem voor de helft weg te doen, zou ik qua prijs, kwaliteit voor een nieuwe haar gaan.

Nogmaals jammer Arjan, dat toen ik bij je was, niet even die Haar van je ingeprikt heb. Ik heb hem in mijn handen gehad en bekeken, de kwaliteit straalde er vanaf! De feel was ook erg goed! Dat trok mij over de streep om mij te ori๋nteren op Haar. Moet natuurlijk minstens zo goed zijn als die van jou en moet ook minstens zo mooie neck hebben;)

arjanb01
26 december 2011, 11:14
Nogmaals jammer Arjan, dat toen ik bij je was, niet even die Haar van je ingeprikt heb. Ik heb hem in mijn handen gehad en bekeken, de kwaliteit straalde er vanaf! De feel was ook erg goed! Dat trok mij over de streep om mij te ori๋nteren op Haar. Moet natuurlijk minstens zo goed zijn als die van jou en moet ook minstens zo mooie neck hebben;)

Geloof me de necks van de rosewood strats van haar zijn alle geolied. Gewoon wat haars testen.

benwave
26 december 2011, 12:18
Waarom doe je hem weg als het een topper is? Nieuw is een nos 60s cs 3k dus lekker dom om hem voor de helft weg te doen, zou ik qua prijs, kwaliteit voor een nieuwe haar gaan.

Ik ga mezelf niet mengen in wat wel en niet beter is. Haar versus Fender en zo... nee daar begin ik niet aan.
Erg vermoeiend dat soort discussies.

De customshopper gaat weg, omdat ik zat gitaren heb

benwave
26 december 2011, 12:30
Wat je kan doen is Arjan met zijn HaarStrat meenemen, en dan kan je hier ่่n op ่่n vergelijken.
En je neem in je vergelijking gelijk mijn 70 Strat mee. Leuk man

jutter
26 december 2011, 12:33
Wat je kan doen is Arjan met zijn HaarStrat meenemen, en dan kan je hier ่่n op ่่n vergelijken.
En je neem in je vergelijking gelijk mijn 70 Strat mee. Leuk man

Sorry hoor, maar je gaat maar door met die verkapte spam. Ik ben toch duidelijk geweest dat ik geen Fender wil?

arjanb01
26 december 2011, 12:34
Inderdaad vergelijken. Ik meng me ook niet in de discussie haar-fender, alleen ik oordeel op basis van wat ik in meer dan 20 jaar gitaarspelen in mijn handen heb gehad en op basis daarvan vorm ik mijn persoonlijke oordeel. Niet goed versus slecht maar puur op basis van mijn ervaringen.

Jutter, mocht je wat haars willen testen, wil ik wel met je meegaan naar The American Guitarstore in Enschede.

benwave
26 december 2011, 12:35
Sorry hoor, maar je gaat maar door met die verkapte spam. Ik ben toch duidelijk geweest dat ik geen Fender wil?

Sorry hoor ik dacht dat ik je er een plezier mee deed

Stratman70
26 december 2011, 12:52
In dit draadje moet Tokai toch ook een keer genoemd worden.

Ik heb 5 strats; 3 Fenders (1 Am, 1 Jap, 1 Mex) en 2 vintage Tokai's.
De best bespeelbare is de Amerikaanse Strat uit 1978, ondanks de slechte reputatie van die (CBS) periode!
Deze gitaar klinkt onversterkt erg helder, maar heeft een vrij zware body. De elementen vind ik niet zo goed.

De enige strat die niet ontstemt bij tremologebruik is de Desert Sand Tokai (brug is zwevend afgesteld!)
en om de ้้n of andere manier gebruik ik die gitaar altijd voor SRV achtige muziek, omdat die elementen daar goed voor klinken (standaard Tokai 'U-stamped' Pups). Deze gitaar heeft 'mojo' (whatever dat is, maar 'iets' wat die anderen allemaal niet hebben), is de meeste lichte Strat die ik heb qua gewicht. Voor mij heeft die gitaar CS kwaliteit.

Mijn japanse 'E5-serie' Strat is jarenlang mijn nummer 1 Strat geweest, maar deze begint wat te slijten aan de fretjes etc.

De mexicaan is een Ritchie Blackmore versie, met een gescallopte neck en die gitaar speelt ook wel lekker, maar die gitaar heeft het ook allemaal net niet ofzo.

De laatste is een Tokai waar nieuwe Frets op moeten. Op zich een goede gitaar met stock Dimarzio's ('E-stamped'). geweldige looks, echt een 50's tt sunburst, body uit twee gelijke stukken.

Elke gitaar heef zo zijn eigen charme. Heb wel eens gedacht om van al die gitaren de beste onderdelen samen te stellen tot 1 gitaar, maar iets houdt me daar toch in tegen.

Hendriks
26 december 2011, 13:29
In dit draadje moet Tokai toch ook een keer genoemd worden.

Voor mij heeft die gitaar CS kwaliteit.


Ik bemoei mij er verder niet meer mee:)
zeer tevreden Tokai bespeler

Shredder Mike
28 december 2011, 09:21
Om eerlijk te zijn vind ik strats heerlijk spelen en fantastisch goed klinken maar ik heb uitermate slechte ervaringen met Fender:
-'57 AVRI→ slechte en knetterende pickups waarvan zelfs Fender het probleem niet kon analyseren
-'62 AVRI→ halspen zat tot het uiterste gespannen en nog vertoonde de hals een dikke boog
-'51 Nocaster CS→ na 2 weken begon de neck te torderen

Bovenstaande gitaren kostten mij 1800,00/stuk en meer....

Standard USA zijn op zich okay maar hadden weer matige pickups of hadden weer last van buzz/rammels wat zelfs goede gitaarbouwers er niet uit konden krijgen!

Begrijpelijk dat ik mijn buik vol heb van Fender! Ik ben dus op zoek naar een stratocaster van een ander merk die wel echt goede kwaliteit levert.
Van Haar hoor ik goede verhalen maar ook minder goede. Toch wil ik die ook een kans geven.
RealGuitars kende ik al van naam maar niet de gitaren zelf vandaar mijn vraag over RealGuitars. Smitty lijkt mij wat moeilijker uit te proberen want die kom je minder vaak (eigenlijk helemaal niet) 2ehands tegen.

Misschien is er hier iemand die mij wel een gouden tip kan geven?
Ik zoek dus duidelijk een stratocaster en geen gitaar met 2 humbuckers!
Budget 2000,00 euro. Daar moet je toch echt wel een hele goede strat voor kunnen krijgen?

Heb je ook niet een '57 HotRod gehad ?

En heb je al eens een Godin geprobeerd ? Ik ga volgend jaar serieus naar een Progression (budget 600 euro) kijken. In de tussentijd probeer ik wat meer ruimte op de zolder te maken door gitaartjes te verkopen.

jutter
28 december 2011, 09:48
Heb je ook niet een '57 HotRod gehad ?

En heb je al eens een Godin geprobeerd ? Ik ga volgend jaar serieus naar een Progression (budget 600 euro) kijken. In de tussentijd probeer ik wat meer ruimte op de zolder te maken door gitaartjes te verkopen.

Ja klopt, zelfs 2 stuks! Godin kan ik inderdaad ook proberen, bedankt voor de tip! Ik had trouwens al gezien dat je aan het opruimen bent :D

supertjeduc
28 december 2011, 15:40
Ik heb vandaag als eerste gitaar een Godin Velocity gekocht
Als ik spijt krijg is het jullie schuld:)

Shredder Mike
28 december 2011, 21:14
Gefeliciteerd, maar laten we vooral de topic van Jutter daardoor niet vervuilen. Open vooral een eigen topic want de Velocity ziet er prachtig uit.