PDA

View Full Version : Vrijdag Visdag



zoon van Piet
23 december 2011, 11:24
Sommige dingen...
http://img52.imageshack.us/img52/4591/img0408lt.jpg

helemaal handgemaakt door een apestonede hippie, denk ik..
http://img442.imageshack.us/img442/4716/img0406bu.jpg

jammer dat het brugje verkeerd staat, de hoge e loopt langs de toets af. verder is het een eh.. aparte gitaar! ;)
En ja, ik ben gek genoeg om hem in te schrijven voor de Mooiste, ik ga voor de rode lantaarn! :)

spirit
23 december 2011, 11:29
OMG, in welke vijver heb je dat ding aan de haak geslagen?:seriousf:

bass blom
23 december 2011, 11:33
wahaa, goeie vangst man :cheerup:

Methoxy7
23 december 2011, 12:16
Looks fishy ...

Mr. Dynamite
23 december 2011, 12:36
Hahha wat een ding he :P Eigenlijk had de headstock een weerhaak moeten zijn :seriousf:

Kritz
23 december 2011, 12:39
Hahha wat een ding he :P Eigenlijk had de headstock een weerhaak moeten zijn :seriousf:

En dan met je piemel er blijven aanhangen als worm. :seriousf:

O ja de brug zit onder de regelmoeren?

De V
23 december 2011, 12:47
Waar is de chips?

zoon van Piet
23 december 2011, 12:51
En dan met je piemel er blijven aanhangen als worm. :seriousf:

O ja de brug zit onder de regelmoeren?

De brug zit verzonken in het hout, die kun je niet verschuiven. is heel erg netjes gedaan.. maar wel verkeerd.. :)

Kritz
23 december 2011, 12:54
De brug zit verzonken in het hout, die kun je niet verschuiven. is heel erg netjes gedaan.. maar wel verkeerd.. :)

Wel spijtig; Maar ok dat maakt de gitaar niet minder speciaal. :ok::)

frander
23 december 2011, 13:01
Zie ik daar en lp-hoes van King Crimson? Pleur je dat ding in het vet of in de vriezer?

Nagramoth
23 december 2011, 14:48
Het is een stokvis, die kan je gewoon in een oude krant bewaren...

Lijkt mij vij kop-zwaar, maakt 'ie geen *snoekduik*? :hide:

macwilliams
23 december 2011, 15:18
Zwaardvis?.:seriousf:

stikel
23 december 2011, 15:31
Sorry, maar heb nog nooit lelijker gezien :seriousf::seriousf:

wietse
23 december 2011, 15:39
jammer dat het brugje verkeerd staat, de hoge e loopt langs de toets af. verder is het een eh.. aparte gitaar! ;)


maf ding, heeft wel wat, dat bruggetje kan je gemakkelijk weer goed zetten, zitten meestal met 2 zelftappertjes vast, lospakken, brug naar de goede plaats schuiven en weer vastjassen.

kritz, die stelmoeren zitten zo om te voorkomen dat de brug er af valt, dat je dat zelf niet ziet :D

zoon van Piet
23 december 2011, 15:45
Honderd punten voor Frander, wegens het herkennen van de hoes van de allereerste King Crimson lp - een van god ( en Robert Fripp) gegeven meesterwerk.. ;)

@Wietse: ik twijfel nog tussen jap ( brugje) en Eur ( element, volumeknop) als oorsprong van de onderdelen van deze gitaar.. wat denk jij?

@Stikel: sorry, maar ik heb echt wel lelijker dingen gezien.. het kan nog veel erger! vandaar mijn inschrijving van Vrijdag Visdag als mooiste v/h jaar..

je moet maar durven..
en ik durf! :)

frander
23 december 2011, 16:55
Zo ff 20th century luisteren...en hard!

zoon van Piet
23 december 2011, 16:59
Dat kan niet zacht! ;)

en het mooie van een lp is dat je vast zit aan de volgorde.. dus als je nog bij zit te komen van die geweldsuitbarsting, volgt het betoverende en breekbare I talk to the wind.. ongelooflijk dat dit van een en dezelfde band is..

frander
23 december 2011, 17:14
Ben nu 38, maar ken KC vanaf mijn 15e/16e. Zat ooit een dikke joint te roken met een vriend en die zet Epitaph aan...midden in de nacht, wierrook etc. Verkocht uiteraard! Heb ze nog in Den Haag gezien in 92, 93, 94 ofzo...maar de magie van vroeger ontbrak wel enigzins natuurlijk. En blowen in die concertzaal vonden ze daar toen al geen goed idee hahaha. Zal er zo maar eens 1 draaien!

Harald
23 december 2011, 17:27
maar ook Love over gold van Dire Straits en Animals van Pink Floyd...

leuk zoekplaatje :)

en euhhh..... originele gitaar!



Lijkt me ideaal om the blue light van Zappa mee te spelen

Atlantis, Atlantis, they could really get down there

Ik weet niet wat een squintychord is, maar die gitaar kan er voor doorgaan :seriousf:

(Dweezil Zappa was stomverbaasd toen het publiek dat nummer meezong in de melkweg.... :) )

mesaman
23 december 2011, 23:44
maar is dit niet gewoon de gitaar van de 21st century schizoid man?





cats foot, iron claw!neuro surgeons scream for more!

Tunes
24 december 2011, 00:23
Wat een geweldig lelijk kut ding, ik vind hem super.

Duhsjaak
24 december 2011, 04:22
Hi
Ik ben wel voor duidelijkheid op een forum.
Vanaf nu weten we waar we moeten zijn voor gitaarzaken waar een luchtje aan zit.
Van harte met dit zeer excentrieke ding.
Vriendelijke groet, Gus

zoon van Piet
24 december 2011, 11:25
Wat een geweldig lelijk kut ding, ik vind hem super.

Ik denk dat je neus je bedriegt. Niet alles dat stinkt is kut, soms is het gewoon vis! :)