PDA

View Full Version : De amp van... (40 lentes jong)



PeeVee
2 juni 2003, 16:21
We moeten er voor zorgen dat deze NG niet opdroogt. Daarom stel ik voor dat iedereen in deze area van van tijd tot tijd een verhaaltje schrijft over één van zijn/haar troetel amps. We noemen het terugkerende verhaaltje "De amp van...", je mag zelf nog een korte subtitel toevoegen.

Negative K3 fan
2 juni 2003, 16:22
ik wil wel eens tukej brallen over mijn gorilla, 15 lentes jong :D

PeeVee
2 juni 2003, 16:27
Moet je niet eerst 18 zijn voordat je er met je soldeerboutje in mag?

EdJ
2 juni 2003, 20:31
Peevee,mooi ding zeg!Ik wilde eens een versterker bouwen op die manier(trafo`s onder etc)dat werd mij toen sterk afgeraden op ax84.Leuk om te zien dat het idee op zich nog niet zo achterlijk was :razz:

Al
3 juni 2003, 13:15
"De speaker is een originele USA Jensen C15P uit '63"

Leuk verhaal, Pleun!

Die speaker lijkt me Alnico. Als dat zo is begrijp ik de "C" code niet. Heb je al eens onder de bel gekeken?

Al

Mr.Jay
3 juni 2003, 19:31
Die speaker lijkt me Alnico. Als dat zo is begrijp ik de "C" code niet. Heb je al eens onder de bel gekeken?

Al[/quote]

MAAR AL !!!
je vraagt toch niet om zo'n ouwe dame van een mooie speaker ONDER DE BEL te kijken !!

Jay

Mr.Jay
4 juni 2003, 20:29
zie nw. thread

Negative K3 fan
4 juni 2003, 20:40
jezus! impressief :o :o

Mr.Jay
4 juni 2003, 20:46
oeps !!
sorry voor de ietwat groot uitgevallen pic.
was al blij dat ik uiteindleijk door had hoe dit moest, maar had niet zo op de size gelet....
Voorheen kon je ook nog achteraf editen, maar dat zie ik niet meer, klopt dat ?

Jay

Negative K3 fan
4 juni 2003, 20:48
op bewerken drukken, ik vind die foto niet te groot hoor! Past precies voor mij :)

Mr.Jay
4 juni 2003, 22:03
Bewerken " ????

waar vind ik die funktie ?

Bedankt
Jay

Negative K3 fan
4 juni 2003, 22:34
rechtsboven dee door jouw gemaakte post.

Al
5 juni 2003, 01:25
> ik heb eindelijkmijn 5J3 TWEED DLX1955 afgebouwd, jaja…..mét 1x12” .

Die is mooi

Heb je ook pics van de circuit boards van je amps?

Al

Mr.Jay
5 juni 2003, 10:15
[quote="Al"]> ik heb eindelijkmijn 5J3 TWEED DLX1955 afgebouwd, jaja…..mét 1x12” .
Die is mooi
Heb je ook pics van de circuit boards van je amps?

zie nw. thread !
Jay

PeeVee
5 juni 2003, 11:20
Jay, plaats je bericht nog even als een nieuwe Thread, anders hebben we straks maar 1 thread in deze groep. Nico a.u.b. ook even een nieuwe thread beginnen: "De amp van... (subtitel)"

Mr.Jay
5 juni 2003, 11:34
Jay, plaats je bericht nog even als een nieuwe Thread, anders hebben we straks maar 1 thread in deze groep. Nico a.u.b. ook even een nieuwe thread beginnen: "De amp van... (subtitel)"

Okiedokie, gebeurt, sorry guys.

Jay

Mr.Jay
5 juni 2003, 11:37
Jay, plaats je bericht nog even als een nieuwe Thread, anders hebben we straks maar 1 thread in deze groep. Nico a.u.b. ook even een nieuwe thread beginnen: "De amp van... (subtitel)"


enne..............zeker AL heeft wat te vertellen over zijn favorietste amp > alhoewel zijn keuze moeilijker zal zijn en langer zal duren !
please> deel es met ons.


Jay

Al
13 juni 2003, 11:23
[quote="Mr.Jay"...........zeker AL heeft wat te vertellen over zijn favorietste amp > alhoewel zijn keuze moeilijker zal zijn en langer zal duren ! please> deel es met ons. Jay[/quote]

Jayyyyyyy

Yessss, als ik wat pics heb van mijn Triaxis zet ik ze er op.
Bruut!!!!

haha

Al

Mr.Jay
13 juni 2003, 11:32
als ik wat pics heb van mijn Triaxis zet ik ze er op.
Bruut!!!!

Al[/quote]


Dan toch wel in die "andere" forumgroep........veel te modern dat buizen(on)ding.

Jay