PDA

View Full Version : waarde gitaren



Ijselrobo 07
21 december 2011, 19:31
effe een nieuw topic aangemaakt omdat ik het algemene topic niet kon vinden (misschien een goed idee om een verzameltopic waar alle veelgezochte topics bij elkaar staan bij elektrische gitaren te maken? (zoals dat eerst bij het off topic was))

het gaat om een Blade Dayton Standaard uit 2009 en een Fender American Standaard uit 2007. beide wil ik weg gaan doen (niet als spam bedoeld). alleen heb ik geen idee hoeveel ik hiervoor moet vragen, aangezien vrijdag al iemand naar de gitaren komt kijken.

even denken over info die nodig zou kunnen zijn.. er is nog nooit aan de gitaren gesleuteld geweest, alles is origineel en compleet

spirit
21 december 2011, 19:34
Zover stond het ander topic niet hoor (pag. 3) http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?145128-Het-algemene-quot-Wat-is-deze-gitaar-waard-quot-topic :soinnocent:

allochthomas
21 december 2011, 19:56
Om de waarde vragen is 1 ding maar er een uitgebreide fotoreportage er bij te doen begint het toch naar verkapte spam te ruiken........

Ijselrobo 07
21 december 2011, 20:02
Om de waarde vragen is 1 ding maar er een uitgebreide fotoreportage er bij te doen begint het toch naar verkapte spam te ruiken........

de foto's zijn bedoeld dat mensen beter kunnen beoordelen over de waarde.

Mitch
21 december 2011, 20:05
Gast, effe concreet: verkoop je nou zelf straks die gitaar of hoe zit het?

EDIT: overheen gelezen. Sorry, je zal zelf je huiswerk moeten doen. Op deze manier is het spam.