PDA

View Full Version : 1 mod minder op korte termijn



G.G.
21 december 2011, 12:24
Na lang overwegen stop ik op zeer korte termijn met het modden op het forum.

Altijd met veel plezier binnen Zelfbouw gedaan, maar binnen het gehele forum is wel een hoop veranderd de laatste jaren waarbij ik me minder prettig voel.

Als mod moet je iets meer op je woorden passen omdat sommige mensen het moderatorschap niet los kunnen zien van het gewoon-forumlid-zijn.

Ik merk dat ik moete heb met het wegen van mijn woorden en het "niet uit de bocht vliegen".

op het mod-gedeelte van het forum wordt nu gekeken hoe we het gaan aanpakken, maar ik hoop dat ik de eerste mod ga worden met een permaban aan zijn broek, zodat ik met een nieuwe account met 0 posts achter mijn naam kan starten.

Goede voornemen wordt:
gelijk een aantal dwazen aan de negeerlijst toevoegen en me lekker richten op bouwprojectjes.

Dus als jullie plotseling een permaban achter mijn naam zien staan dan is het niet zo dat ik bij Bert de ruiten heb ingegooid, bij Han een banaan in zijn uitlaat gedouwd heb en bij Mitch in zijn favoritie f-sleutels heb zitten pissen.

Kritz
21 december 2011, 12:32
Je krijgt toch wel een oprotpremie zeker, Grapje :)

Ik wens je het beste. :makeup:

G.G.
21 december 2011, 12:34
Je krijgt toch wel een oprotpremie zeker, Grapje :)

Ik wens je het beste. :makeup:

Ik heb natuurlijk wel even gewacht totdat het gebruikelijk moderator kerstpakket binnen was. Hoop goodies!!! Zal mijn camera even opladen.

Ike57
21 december 2011, 12:50
Waarom is het nodig om een permaban te krijgen als je alleen wilt stoppen als moderator? Je kunt toch ook gewoon moddereter vervangen door senior member?

Of bekijk ik dat te simpel.

Je hebt natuurlijk straks wel weer een hoop tijd over om aan je zelfbouwprojecten te besteden. Dus, de verwachtingen zijn hooggespannen :D

Succes!

G.G.
21 december 2011, 12:52
Ik start liever helemaal weer bij nul. (ex-moderator blijf je dan toch wel een beetje... dat blijft altijd hangen....)

liever dus helemaal opnieuw.

bass blom
21 december 2011, 12:55
vertel ons nu het nog kan, wat betekent G.G.? :D

G.G.
21 december 2011, 12:59
vertel ons nu het nog kan, wat betekent G.G.? :D

Is een bijnaam die onstaan is in een opleiding, in 2003, waarbij een foto van mij genomen werd en gefotosoept werd door een collega.....

Verder ga ik er echt NIET op in. :soinnocent:

piezo
21 december 2011, 13:01
Jeetje, GiGi, ik ga jouw moderatie-posts maar eens bekijken. Want hoe kun je nu een slechte naam krijgen als moderator van zelfbouw? Was dat niet de enige plek op dit forum, waar alleen maar hardwerkende ingetogen maar toch bevlogen mensen rondwaarden?

Welk subforum ook, ik zou die hondenbaan van moderator niet willen.

Dus reuze bedankt voor je inzet. En nu genieten van je herworven vrijheid.

bass blom
21 december 2011, 13:01
Is een bijnaam die onstaan is in een opleiding, in 2003, waarbij een foto van mij genomen werd en gefotosoept werd door een collega.....

Verder ga ik er echt NIET op in. :soinnocent:

ok :D

dan maar een liedje?

http://www.box.com/s/3lu863vka0g6kphtafr8

piezo
21 december 2011, 13:03
vertel ons nu het nog kan, wat betekent G.G.? :DIs verkorte versie van Gigi L'Amoroso, heb ik vernomen. Maar niet verder vertellen, vooral niet aan zijn vrouw.

Jasper.
21 december 2011, 13:22
Groot Geslachtsorgaan?

Mitch
21 december 2011, 13:52
Zo, die is opgerot. Smerige F-sleutel pisser :sneaky:

Kritz
21 december 2011, 14:12
Groot Geslachtsorgaan?


Grote geilaard ?

Ike57
21 december 2011, 14:33
http://www.youtube.com/watch?v=5es0NNtSNCU

Ike57
21 december 2011, 14:34
Grote geilaard ?

G-spot Gamer? :cooler:

G.G.
21 december 2011, 17:06
Er is iets fout gegaan met mijn ban, dus daar ben ik weer.

Dit maakt de poll wel heel erg vreemd.... poll gaat dus over het moment dat het doek definitief voor G.G. valt.

Nu maar ff het grote opperhoofd mailen.

Kritz
21 december 2011, 17:44
Er is iets fout gegaan met mijn ban, dus daar ben ik weer.

Dit maakt de poll wel heel erg vreemd.... poll gaat dus over het moment dat het doek definitief voor G.G. valt.

Nu maar ff het grote opperhoofd mailen.


IK zou zeggen welkom op het forum,voor eventjes. :)

G.G.
21 december 2011, 18:11
Dank + 10 tekens

Dootch
21 december 2011, 21:50
Dank + 10 tekens

Bedankt voor het modderen al die tijd.

Het zelfbouwforum was sedert ik het ontdekte steeds een baken van licht en rust in op het internet.
Ik hield van je no nonsense mod-stijl, het balancerend zoeken naar wat kon en niet kon maar toch niet bang om in te grijpen als dat nodig was. Maar steeds met eerbied voor de posters, weinigen zullen het je nadoen.

daarom krijg je nog een liedje cadeau van David Gilmour, voor de gelegenheid eens zonder gitaar.
http://www.youtube.com/watch?v=S8Osse7w9fs

(en nee, het is geen liefdeslied!)

Succes en bedankt!
Hans

sbms97
21 december 2011, 22:55
toen ik dit las, moest ik meteen aan het latijnse spreek woord "tabula rasa" denken.

da Liks
21 december 2011, 23:09
dat is geen spreekwoord..

da Liks
21 december 2011, 23:10
G.G.:rockon:

ernieman
22 december 2011, 00:10
WTF?! ouwe rukker! laat je ons nu in de steek? Jan en ik helemaal overgeleverd aan dit zooitje ongeregeld dat zich zelfbouwer wil noemen?
Krijg de fuck man! Dat was mijn idee om zo maar opeens weg te gaan




























:seriousf:

Javaca
22 december 2011, 06:36
Ma-me-ma-me-maar Joris, w-we kunnen er toch over praten? :makeup:


WTF?! ouwe rukker! laat je ons nu in de steek? Jan en ik helemaal overgeleverd aan dit zooitje ongeregeld dat zich zelfbouwer wil noemen?
Krijg de fuck man! Dat was mijn idee om zo maar opeens weg te gaan

:seriousf:

Dan toch maar dat zelfbouwerswaarborgcertificaat instellen.
Potentele zelfbouwers kunnen zich melden bij de 'raad voor zelfbouw' van het ministerie voor OC&W. Na het overleggen van een aantal werkstukken en uitstekende penningen zal de kamer voor cultuur zich beraden op de hoogte van de actie bij de instelling voor relief. Als deze zich dan vervoegt met het klankboard voor akoestiek zal het mogelijk zijn op niet al te lange tijd meerdere freesbanen vrij te hebben. :sssh:

Ike57
22 december 2011, 07:53
Ma-me-ma-me-maar Joris, w-we kunnen er toch over praten? :makeup:


:seriousf::seriousf:

Ik frees met grote frezen dat praten niet meer helpt....

oigun
22 december 2011, 08:13
Jammer Joris, eindelijk eens een mod die op het randje balanceerd...kapt ie ermee:(

no 1 hops
22 december 2011, 08:35
de beste mods zijn die waarvan je niet merkt dat er gemod word.
en hier bij zelfbouw daar maar weinig tot niks van gemerkt.

respect voor je inzet en ben blij dat je nog wel lekker met je projecten ons laat meegenieten van je talent

Agent_Smith
22 december 2011, 08:50
Jammer maar bedankt!
Geniet van het niet-modderen!

Zatar
22 december 2011, 22:12
He man blijf eens, er mogen toch coole mods zijn die af en toe hun ongezouten mening een geven??

nieuwe poll voorstel: G.G. blijft!

btw: ik ga voor Giggle Girl! :seriousf:

G.G.
22 december 2011, 22:29
Nee, G.G. gaat echt weg. Ik heb al met opperhoofd Ido zitten mailen, maar wanneer ik exact niet meer kan inloggen weet ik ook niet. Dat blijft voor mij een raadsel.

Zodra dat niet meer lukt moet ik een nieuwe account aanmaken.

Een paar opties:

* Proanaal89
* CID-joris
* FkaGG
* tafkaGG
* Dikkevettepaardenlul23wantDikkevettepaardenlul22wa salingebruik (hoewel ik denk dat die misschien net ietsjes te lang is)
* Tabula Rasa (die ik toch eigenlijk wel erg mooi vond (weet ff niet wie hem hier tipte).
* 147-c
* :-) (eerste nick uit uitsluitend leestekens

oigun
22 december 2011, 22:33
Ik vind CID-Joris wel wat misschien een nieuwe hype?
Of Modder-eter?

Ike57
22 december 2011, 23:04
Ik vind CID-Joris wel wat misschien een nieuwe hype?


Nah. Krijgen we allemaal filmpjes van z'n gitaren te zien. Moeten we niet willen.

Misschien dit?

http://www.reuniesintjorisdenhaag2010.nl/Reunie_Sint_Joris/Home_files/Logo%20St.%20sint%20Joris.png

Javaca
23 december 2011, 06:47
Andere opties?

-Dragonkiller_76
-Rotterdamned
-VaDeR_vAn_JoHn

Je komt toch nog wel naar de meetings?

KoenB
24 december 2011, 14:16
Een beetje a la prince? 'The luthier formerly known as G.G.' ?

Jammer dat je een nieuwe account wil, ik vind je dat je best trots mag zijn wat je onder de noemer G.G. hebt gepost op dit forum!

Tabula Rasa
28 december 2011, 15:48
Schopje omhoog.


toen ik dit las, moest ik meteen aan het latijnse spreek woord "tabula rasa" denken.

bedankt voor de tip. Hier ben ik weer.

sbms97
29 december 2011, 23:23
graag gedaan, en welkom op t forum :D

spirit
29 december 2011, 23:28
Welkom terug G.G.:seriousf:

Noid
2 januari 2012, 23:50
Zo ... Gerrit Gamba has left the building?

Joris bedankt en verstandig om een andere nick te kiezen. Heb je moderaten altijd zeer gewaardeerd. Meestal sterk, door je keuze voor je gewogen woorden (en af en toe ff lekker Rotterdams uit de bocht vliegend). Hoop dat je lol blijft beleven aan het forum in je nieuwe rol.

RS-Rik
3 januari 2012, 00:10
wat is nou het probleem? Ik weet wel dat t forum ietsje saaier en leger is geworden over de jaren heen. En nog steeds veel veel te ouwe mannen

bat
4 januari 2012, 16:27
Volgens mij vooral dat sommige leden vinden dat een moderator niet gewoon mag meediscussieren. Zijn overigens vaak dezelfde leden die vinden dat je duidelijk moet vertellen wat de grens is en vervolgens er maar wat veel plezier in hebben om net binnen die grens toch de grootst mogelijke rottigheid uit te halen. Om vervolgens verontwaardigd verhaal te komen halen als ze dan toch een keer een tik op de vingers krijgen want "vertel maar welke regel ik overtreden heb!".

Oh, oeps, sorry, even wat moderatorfrustraties van een ander forum weggeschreven hier...

RS-Rik
5 januari 2012, 01:57
Beetje onzin. Een mod is geen politieauto die geen taxi mag spelen of voor privé gebruik is. Die vergelijking gaat niet op. Een mod móet juist mee discussieren. Dan ken je de topic's beter, de posters, de onderwerpen, de contexten waarin dingen gezegd worden, en het lijkt me een stuk motiverender.


Ik ga in ieder geval geen mod worden hier want van mij mag alles.

ernieman
5 januari 2012, 07:49
Waarom MOET een mod mee discussiëren? Ik ga er echt geen tijd in steken om iedere avond vier uur achter mijn schermpje te hangen en alle posts te beantwoorden . Als Mod probeer je toezicht te houden dat alles een beetje eerlijk verloopt en scheids te zijn bij eventuele problemen. Ik voel me geen politieman. Eerder een grote Akéla van de zelfbouwscouts, hoewel het dan ene is die de roedel lekker zijn gang laat gaan.
Zolang jullie elkaar niet verbaal de hersens inslaan is het allemaal ok. Niemand heeft de zelfbouw waarheid in pacht!