PDA

View Full Version : Redelijke prijs voor muff?



AntY
2 juni 2003, 11:41
Ik kan tweedehands een Russische Big Muff kopen. Hij is alleen t kistje kwijt, dr zitten wat krasjes op de cover, en hij vertelde dat hij een tijd los op de plank heeft gestaan. Daardoor was er stof in gekomn,w at hij weer heeft verwijderd. Volgens hem klinktie nu weer perfect, technisch perfect.

Wat is een redelijke prijs voor zon ding?

ieme
2 juni 2003, 13:24
75 euro

Nifter
2 juni 2003, 13:30
Minder. Een nieuwe USA kost namelijk 80.

AllodoX
2 juni 2003, 13:43
nieuwprijs russische big muff : 69 euro

dus meer dan 45 euro zou ik er persoonlijk niet voor lappen..zeker als het een zichtbaar gebruikte is.

AntY
2 juni 2003, 14:52
voor 30 kan ik m hebben (zonder kistje e.d., alleen de muff)

Grandma_Placenta
2 juni 2003, 15:09
Welke versie is het? De groene of de zwarte (of nog een andere)?
De groene worden niet meer gemaakt en zijn de laatste tijd nogal in trek door goede reviews van verscheide HC forumites.

AntY
2 juni 2003, 15:16
een zwarte geloof ik

hij heeft er zelf geen foto van, maar toen ik m een foto opstuurde van de zwarte zei hij dat die m was


maar ik heb inmiddels besloten dat ik hem toch niet ga aanschaffen, mocht iemand anders m willen: marktplaats! 30 euro!

cya

sleep_to_saturate
4 juni 2003, 13:06
ik heb de USA al.. trouwens m'n main-overdrive pedaaltje tegenwoordig. echt een superpedaal.

Fuhgawz
6 juni 2003, 19:00
Een vriend van mij was net op zoek naar een 2e hands Russische Big Muff. Dankje :-D

BLOK182
6 juni 2003, 20:47
ik heb de USA al.. trouwens m'n main-overdrive pedaaltje tegenwoordig. echt een superpedaal.
Wat voor scheur kan je eruit halen als ik vragen mag? Wil namelijk ook een ander pedaaltje, ben niezo heel blij met mun boss.

sleep_to_saturate
10 juni 2003, 11:31
Het is echt een zwaaar overdriven scheur, een beetje kan dus niet. Het begint met veel en eindigt met meer. Als je de input op max zet, blijft ie oneindig doorzingen.
Qua geluid, ik weet niet of je Siamese dream van de Smashing pumpkins kent. nummertje 2 Quiet, dat is het typische Big Muff geluid.
Het nadeel is dat het wel 1 geluid is, je kan wel met de tone-knop van erg low naar erg high gain, maar in principe blijft het gewoon dezelfde scheur.