PDA

View Full Version : Ibanez RG750????



Nocki
1 juni 2003, 23:59
hoi ik heb een ibanez rg750 gitaar.

6 gotoh tuners
IBZ USA F2, IBZ USA C2, IBZ USA F2 elementen (hum sin hum)

een licensed under floyd rose patents tremelo. (is dit floyd rose???)

wat is zo'n ding waard??? ik heb er 550 euro voor betaald. hij speelt wel lekker.

heb ik er een goede deal aan of niet... en wie heeft er nog meer een???

Nocki

jorrit
2 juni 2003, 00:04
licend under betekend dat hij nagebouwd is met toestemming tis dus geen orriginele floyd.

naar mijn mening is 550 euro voor een 750 serie een mooie prijs. je ziet ook lagere series voor t zelfde geld of meer verkocht worden (tweede hands..) maar goed ik ben geen echte ibbie freak...

Anders Destium
2 juni 2003, 00:50
Felici :)

Als hij in goede conditie is is het een ontzettend goede koop. De 7-serie was destijds zo'n beetje de beste RG die je kon krijgen, waarschijnlijk merk je dat zelf ook wel tijdens het spelen, als het goed is is hij ook goed afgewerkt. Als je niet precies weet welke brug je hebt (edge of lo-pro edge moet je of even een of twee foto's posten of zelf op www.jemsite.con kijken...)

Vooral de hals zorgt ervoor dat ik altijd op Ibanez teruggrijp, maar dat kan persoonlijk zijn ;)

maarten
2 juni 2003, 12:26
ik heb zelf de 770 nieuw gekocht voor 950

echt een machtig mooie gitaar voor dat geld, en de kwaliteit is ook super dat heb ik gemerkt tijdens t vergelijken met andere RG's (niet de prestiges natuurlijk)

Nocki
2 juni 2003, 19:05
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=9909

dit is de link naar de ad van mijn gitaar. ik heb er nu eens even een uurte op gespeeld en vind het echt een hele lekkere gitaar. kwist niet dat ibanez ook gitaren kon maken waar je lekker op kan spelen... :-)

super gitaar.

Nocki

maarten
3 juni 2003, 10:56
zo vaag joh, die lijkt voor geen meter op die van mij..

http://www.ibanez.co.jp/japan/el_guitar/rg_rx/rg770fm.html

de zwarte heb ik (in t echt issie donkerder)

maar je hebt ook andere pickups.. soms vat ik echt niets van die benamingen van ibanez.. 770... 750 .. naja.

anyway gefeliciteerd met je nieuwe gitaar