PDA

View Full Version : Ervaringen met Ibanez ART of ARZ series



Sinner1980
16 december 2011, 15:57
Hey allemaal,

Ik ga deze gitaren morgen eens serieus aan de tand voelen.
Ik ben op zoek naar een low budget scheurijzer en dit lijkt mij wel wat:

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/Ibanezart500e.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/IbanezARZ.jpg

Idd,les paul-achtige zoals de ESP eclipse maar dan wat goedkoper.
Zoals ik al zei ga ik er morgen even lekker voor zitten (kom vast ook nog ander leuk spul tegen maar goed) maar hoor graag jullie bevindingen natuurlijk.

Daan_B
16 december 2011, 17:31
Ik heb enkel ervaring met de Ibanez FART en AARZ series.
Geen goede gitaren, klinken als schijt..

Dribbel_
16 december 2011, 18:42
Ik heb de Ibanez ART 120 gehad heb alleen de elementen toen gelijk vervangen met een EMG set. Zitten wel leuke elementen in maar het is het allemaal net niet.

Als je een beetje bij spaart heb ik nog wel een LTD EC1000 Eclipse voor jel iggen ;)

Sinner1980
16 december 2011, 19:36
Ik heb de Ibanez ART 120 gehad heb alleen de elementen toen gelijk vervangen met een EMG set. Zitten wel leuke elementen in maar het is het allemaal net niet.

Als je een beetje bij spaart heb ik nog wel een LTD EC1000 Eclipse voor jel iggen ;)

Dat vind ik van die LTD's ook. Al is dat deluxe spul wel leuk idd. Ik ga voor een art 500 e kijken en dat is een stap of 3 hoger in het prijssegment. Ik ga het wel ondervinden of het wat is morgen

Dribbel_
16 december 2011, 20:05
Dat vind ik van die LTD's ook. Al is dat deluxe spul wel leuk idd. Ik ga voor een art 500 e kijken en dat is een stap of 3 hoger in het prijssegment. Ik ga het wel ondervinden of het wat is morgen

Die LTD's die je nu onder die 1000/deluxe hebt zitten zijn het niet waard nee. Eerst had je nog die 500/401 series die waren ook echt het geld zeker waard. Maar qua dat zijn ze een stap terug gegaan.

Succes ermee :)

Taurus-
16 december 2011, 21:10
Ik heb wel eens een Ibanez ART120 bespeeld. Mooi afgewerkt en speelde erg lekker. Het enkele nadeel vind ik de actieve pick-ups. Dat is niet mijn smaak. Een passieve Ibanez ART-200 staat nog op mijn verlanglijstje, voor het geval ik in de Oudejaarsloterij een prijs >200 maar <400 win.