PDA

View Full Version : Basles



krizYtov
1 juni 2003, 21:45
Hoi, ik ben op zoek naar een basgitaarleraar in de buurt van Denekamp/Oldenzaal/Enschede voor tijdens de zomervakantie. Ik speel nu 2 jaar bas maar heb nog nooit les gehad, en daarom wil ik alvast beginnen met de techniek te leren. Volgend jaar ga ik op kamers in Utrecht en daar neem ik ook basles, maar eigenlijk wil ik in de vakantie (ik heb toch te veel tijd) ook al aan het werk.....is er hier toevallig een leraar of iemand die een leraar kent in de buurt van Enschede?[/b]

JoVe
3 juni 2003, 16:52
Ja euhm ik ken wel een paar leraren hier in enschede, nou eigenlijk alleen mijn eigen leraar en voor de rest wat namen, maar elke leraar die voor z'n beroep les geeft doet volgens mij gewoon aan zomervakanties. Tenzij ze wat bij willen klussen/verdienen, maar dat lijkt me wel sterk.

Misschien moet je eens bij het conservatorium gaan, er zijn denk ik best wel wat van die studenten die in de vakantie wat bij willen verdienen (ga er maar niet van uit dat ze het gratis doen) .

Christoph
8 oktober 2006, 12:25
Hoi,

ik ben 2de jaars student Pop Basgitaar op de Popacademie Enschede en wil graag les geefen.

Groet,
Christoph

www.ebasles.tk