PDA

View Full Version : Reason



Azagthoth
11 januari 2002, 15:44
Ik vroeg me af of iemand dit programma kent. Ik ben er net mee begonnen en ik heb werkelijk nog nooit zo iets moois gezien.

Als iemand ervaring met dit programma heeft zou ik graag wat tips willen, in hoeverre dat mogelijk is.

http://www.propellerheads.se/products/reason/frame.html

Azagthoth
11 januari 2002, 15:46
http://www.propellerheads.se/products/reason/img/rack_parts/BigFront_01.jpg

Erik
8 maart 2002, 14:26
hee.. ik ben zelf ook net begonnen met het ontdekken van reason.
tot nu toe vind ik het ook een fantastisch programma. je kan er echt zo veel mee doen!

Greetzz
Erik

sebass
7 juli 2002, 00:24
Ik heb nu bijna reason v2.0 morgen heb ik het. Ik hoop dat het werkt. Het is wel groot bijna 1,8 giga bytes. Ik ben benieuwd hoe het werkt. Ik hoorde dat het een drumcomputer is. Dus waarschijnlijk kun je er drumriffjes mee creeren. Dat zou echt geweldig zijn want dan heb ik eindelijk een goed klinkende drum bij de opnamen van thuis. I shall see tomorrow.

skapiche?!
19 juli 2002, 16:37
REASEN RULES!!! vooral 2.0 daar kan je echt veel mee,en de 2 soundbanks cd's zijn ook wel cool.

sebass
22 juli 2002, 23:45
het is wel een erg duur programma. Ik heb het niet. Ik gebruik een toch maar wat goedkoper programma maar ik ben benieuwd naar de werking en natuurlijk bovenalles het geluid.

Ic3gl0vE
23 juli 2002, 13:02
ik ben ook ERG benieuwd naar reason 2...

Erik
6 augustus 2002, 19:50
ik heb reason 2.0 nu en hij is veel beter dan 1.0.
Er zitten een aantal nieuwe onderdelen bij. En er is een extra soundbank bij gekomen.(staan allemaal orkest samples op. erg cool)

Trouwens, weet er iemand nog een site waar je goede tutorials kan halen?

Paul
14 september 2002, 15:10
Toevallig gister mee geweest met iemand die spullen wou gaan aanschaffen om op te gaan nemen. In de winkel Reason gedomonstreert, en is echt geweldig.
Persoon waarmee ik mee was heeft meteen besteld inclusief een heeeeele fijne geluidskaart en Cubase, en daar kan ik dus binnenkort allemaal ook fijn mee spelen... :smile:

Maargoed even terug naar Reason, ziet er echt heel goed uit. De manier hoe alles is weergegeven (als een 19" rack) werkt wel heel praktisch volgens mij.

Ic3gl0vE
14 september 2002, 21:27
't is wel meer dan een drumcomputer trouwens, er zitten een aantal complete synth's in