PDA

View Full Version : PREVIEW tribute to JB



Barret Wallace
1 juni 2003, 20:16
hey dudes en duddettes ik ben bezig met een nieuw nr en heb het 1ste gedeelte af, dit is slechts een stukje van het totale nummer
( ik moet em nog afmaken maar heb geen inspiratie meer vandaag :razz: )
ik moet em ook nog ff goed afmixen en men sound beter tweaken...

anyway hier de mp3 :


http://members.lycos.nl/shakeel2001/shakeeltjb.mp3

Laat me weten wat jullie ervan vinden :speed:

Bosch
1 juni 2003, 21:23
:o
:o
:o

Hey Kerel,

0:02 & 0:15 & 0:22 & 0:30 & etc. etc. :o What the f*ck! Alles is gewoon a la Becker 8-) Ontzettend knap dat je zo zijn stijl weet te pakken! 8)

SEGA-GOED-GEDAAN DUS!!!

Een dingetjuh 0:12/0:13 mag iets meer a la JB worden gepicked: dus gewoon mishandelen die snaren [knal ze maar tegen die elementen aan], voor de rest is het gewoon af!!! Die fade-in op het "eind" vraagt echt om een vervolg!!! Afmaken die handel!!!

Kortom, WAUWIE :o


~Bosch~

Mithrandir
1 juni 2003, 21:26
pretty cool Barret, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Swan
2 juni 2003, 00:07
wtf is dit voor stijl :???:

slayurrr
2 juni 2003, 00:39
hmm goed gedaan, je speelt toch op zon peavey bandit ofzo? ik vind het wel een goede sound hebben iig.

Swan
2 juni 2003, 09:25
dit is overduidelijk v--amp ;)

Predator
2 juni 2003, 13:02
Hey klinkt cool Shakeel! De techniek e.d. beheers je goed alleen vind ik dat qua theorie sommige toch niet echt kloppen.. Die arpeggio bijvoorbeeld in verhouding met de eindlick, klinkt TE anders... Maar goed, of je moet het nog onder de knie krijgen, of het is je stijl.

Voor de rest vind ik qua sound je lead goed, je rythm kraakt mijn speakers alleen kapot!

Ik ga weer UNIVERSAL MIND luisteren, xau!

Barret Wallace
2 juni 2003, 14:16
Hey bosch, mithrandir, slayurr en predator thanks for the comments !

Bosch ik zal proberen sommigee licks wat meer a la Becker aan te slaan ;)

slayurr ik heb een bandit ja, maar dit is met men v-amp 2 opgenomen en een charvel model 4 ( alles door de brug pick up met 6 db booster :razz: )

predator veel gitaristen volgen een bepaald patroon een key, soms moet je die loslaten en iets wierds proberen om de aandacht van de luisteraar te trekken het kan klinken, maar het kan ook NIET klinken :)


Nu maar hopen dat ik genoeg inspiratie krijg om het nr af te maken :cool:

Swan
2 juni 2003, 15:20
zit je me weer eens te negeren knul
8-)
maakt Becker muziek zoals dit? ook met die rare achtergrondgeluiden?

Barret Wallace
2 juni 2003, 15:31
Nee ik negeer je niet, maar vond je reply nogal lomp

''wtf wat voor stijl is dit''

ik dacht dat mensen bij stijl van een nr eerst op de gitaar lette ( gezien bij dit stukje de gitaar het belangrijkste is ) en niet op de achtergrond

kwa gitaar is dit de stijl van becker, tremolo werk en patroontjes van 9 noten per drie snaren aflopend etc.

Swan
2 juni 2003, 21:09
hmmm ja maar ik heb nog nooit gitaar gehoord met zulke grappige background geluidjes

Swan
2 juni 2003, 22:01
en ik luister naar t geheel van een nr....das wat anders dan jullie egostrelende oh hoor mijn prachtige solo alleen ik nrs ja.

Predator
2 juni 2003, 22:51
:???:

Swan
3 juni 2003, 11:13
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Predator
3 juni 2003, 12:06
:-D

Retinite
7 juni 2003, 14:03
klinkt hect top man! zorg dat je verder gaat!

Barret Wallace
7 juni 2003, 20:02
Hey Retinite thanks man !! ik denk dat ik dit nr van het weekend af heb 8-)

Predator
7 juni 2003, 23:42
Yeah bruva!

Barret Wallace
9 juni 2003, 15:54
Ik heb besloten em niet af te maken :P al die kleine kutliedjes van me ga ik samenvoegen tot een geheel ofzo :-?