PDA

View Full Version : 'Guitar and bass' free software



clover
11 december 2011, 16:02
Ik weet niet of het hier al eens aan de orde is geweest maar ik vond gisteren de volgend ( freeware ! ) download : http://www.afreecodec.com/windows/guitar-and-bass-47351.html
Ik heb nog niet alles kunnen uitvogelen maar het programma bied een scala aan mogelijkheden om tab's en noten te oefenen / leren ! Je kunt zelfs een begeleidings-insrument instellen zoals drums.

bass blom
11 december 2011, 19:21
zit wel toolbar meukzooi bij die zich wel installeert ook al geef je aan dat dat niet moet :sneaky:

clover
11 december 2011, 22:01
zit wel toolbar meukzooi bij die zich wel installeert ook al geef je aan dat dat niet moet :sneaky:
Merkwaardig; die heb ik uitgevinkt bij de setup en ik heb géén rotzooi meegekregen:???: Alleen het progje zelf en dat werkt goed.

wiltin
15 december 2011, 08:15
zit wel toolbar meukzooi bij die zich wel installeert ook al geef je aan dat dat niet moet :sneaky:

Gewoon niet overal klakkeloos op ja drukken tijdens de installatie. Tijdens installatie wordt een duidelijk venster getoont waarin gevraagd word of je toolbar wilt installeren. (staat standaard aangevinkt.

PS leuke progje.

bass blom
15 december 2011, 08:22
Gewoon niet overal klakkeloos op ja drukken tijdens de installatie. Tijdens installatie wordt een duidelijk venster getoont waarin gevraagd word of je toolbar wilt installeren. (staat standaard aangevinkt.

PS leuke progje.

ik ben altijd heel scherp op zulke dingen en had juist die vinkjes om die zooi mee te nemen uitgezet, daarom vind ik het extra goor :sneaky: