PDA

View Full Version : musicstore bereikbaar met auto zonder milieu sticker?



pasqual
7 december 2011, 21:39
Zoals de titel van dit topic doet vermoeden is mijn vraag of je bij Musicstore kunt komen met de auto zonder eerst een milieu sticker te kopen bij de ANWB?
Zover ik weet is de nieuwe winkel niet meer midden in het centrum gevestigd dus ik dacht eigenlijk dat dit niet nodig was.

Kan iemand dit bevestigen?

HUESSEN
7 december 2011, 21:45
Pffffffffffff.......


http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?148686-Een-trip-naar-Musicstore-met-of-zonder-boete/page3&highlight=milieu+sticker

pasqual
7 december 2011, 21:54
ehh bedankt? ben je moe?

bat
7 december 2011, 22:14
ehh bedankt? ben je moe?

Heb je het topic gelezen in de link die hij poste? Precies dezelfde vraag, vrij kort geleden.

pasqual
7 december 2011, 22:17
Dus? Moet iedere vraag hier met een link beantwoord worden? Omdat ik of wie dan ook de zoekfunctie niet gebruikt heb? Antwoord dan niet! Ga je lekker over belangrijke dingen ergeren.

Mr.Fingers
7 december 2011, 22:20
En musicstore is verhuist, en zit niet meer in het centrum van Keulen.

pasqual
7 december 2011, 22:30
En musicstore is verhuist, en zit niet meer in het centrum van Keulen.

Dat had ik al begrepen, daarom vroeg ik het mij ook af. Het is wat met die Duitse wetgeving.:???:

aaronstonebeat
7 december 2011, 22:39
Volgens mij zijn die Duitsers knettergek geworden met hun milieuwetgeving; ik kan me het gevoelen wel voorstellen en dat in binnensteden teveel uitlaatgassen niet bevorderlijk zijn, maar hoe wil je voor het milieu zorg dragen als je economisch ten onder bent gegaan?
Ik ben benieuwd hoe lang ze hun 'Atomausstieg' vol gaan houden.

Maar viel Spaß in Köln!

bat
8 december 2011, 08:47
Dus? Moet iedere vraag hier met een link beantwoord worden? Omdat ik of wie dan ook de zoekfunctie niet gebruikt heb? Antwoord dan niet! Ga je lekker over belangrijke dingen ergeren.
Euh: wat had HUESSEN dan moeten doen? Het daar al prima verwoorde antwoord kopiëren en nog een keer hier moeten plakken?

Dat andere topic geeft perfect antwoord op je vraag. Het is nog geen 4 maanden oud en gaat ook over de nieuwe vestiging van MusicStore.

Kortom: HUESSEN zucht dat je de zoekfunctie niet hebt gebruikt (omdat deze wel erg makkelijk te vinden was) en heeft vervolgens voor jou het betreffende topic met het antwoord op je vraag voor je opgezocht en de link daarvan gegeven.

Wie zeurt er nu?

Nils47
8 december 2011, 11:56
De zoekfunctie van het forum is ook niet de beste hoor.

Tip: www.google.nl --> zoekopdracht + gitaarnet.

petpas
8 december 2011, 13:22
Ja musicstore is bereikbaar zonder milieusticker

pasqual
8 december 2011, 16:50
Euh: wat had HUESSEN dan moeten doen? Het daar al prima verwoorde antwoord kopiëren en nog een keer hier moeten plakken?

Dat andere topic geeft perfect antwoord op je vraag. Het is nog geen 4 maanden oud en gaat ook over de nieuwe vestiging van MusicStore.

Kortom: HUESSEN zucht dat je de zoekfunctie niet hebt gebruikt (omdat deze wel erg makkelijk te vinden was) en heeft vervolgens voor jou het betreffende topic met het antwoord op je vraag voor je opgezocht en de link daarvan gegeven.

Wie zeurt er nu?

Ik vind het niet erg als iemand mij wijst op te makkelijk gedrag. Het gaat er mij om dat het schijnbaar op een bepaalde toon van ergernis moet. Dus verwoord het eens anders, krijg je vanzelf betere reacties terug. En nogmaals: geef dan geen reactie!

pasqual
8 december 2011, 16:51
Ja musicstore is bereikbaar zonder milieusticker

Dankjewel!

HUESSEN
8 december 2011, 19:01
Ik vind het niet erg als iemand mij wijst op te makkelijk gedrag. Het gaat er mij om dat het schijnbaar op een bepaalde toon van ergernis moet. Dus verwoord het eens anders, krijg je vanzelf betere reacties terug. En nogmaals: geef dan geen reactie!


Wat interesseert mij de reactie terug op mijn reactie.Of ben je zo bijzonder dat mensen ondanks dat een klein kind het zo kan vinden hele teksten en uitleg moeten geven? Ach,je stond even in de belangstelling met een spectaculaire vraag en nou niet meer piepen....:stop:

lorenz
8 december 2011, 19:10
Wat interesseert mij de reactie terug op mijn reactie.


als jij het niet erg vind dat je als een oetlul overkomt, met je vooral zo blijven denken ja.

HUESSEN
8 december 2011, 19:11
En wat heb jij ermee te maken??

lorenz
8 december 2011, 19:57
helemaal niets. maar je reactie bevestigd uiteindelijk toch alleen maar wat ik al zei. dat je nogal lullig bent of overkomt.


waarmee ik alleen wil zeggen dat ik Pasqual wel begrijp. je hebt gelijk om hem erop te wijzen ernaar te zoeken, maar dat kan best op een leukere manier.

pasqual
8 december 2011, 22:07
Bedankt! En nu is het genoeg. Er is al weer te veel gezegd dankzij de anonimiteit van het internet.

Paulusstrat
9 december 2011, 11:01
Wat zijn we weer aardig

DemolitionColorScheme
9 december 2011, 11:13
Typisch Gitaarnet. Vriendelijkheid ten overvloede. ;)

jules
9 december 2011, 11:15
halllo tis een forum!! Effe geven en nemen, wij zijn gitaristen met dezelfde passie onder elkaar

guitarkid
9 december 2011, 15:34
halllo tis een forum!! Effe geven en nemen, wij zijn gitaristen met dezelfde passie onder elkaar
Maar daarom moeten we het nog wel leuk houden. Geven, nemen en passie zijn heel andere zaken!


Bedankt! En nu is het genoeg. Er is al weer te veel gezegd dankzij de anonimiteit van het internet.
Inderdaad! Overigens, ik begrijp de reactie van beiden (Huessen en Pascal) overigens wel: op zich gebeurt het vaak dat men niet de moeite neemt om te zoeken, maar het is ook vaak onmogelijk om met de zoekfunctie iets te vinden...
Kortom, laten we lief zijn voor elkaar.... :grouphug:

pasqual
9 december 2011, 23:12
:grouphug::makeup: