PDA

View Full Version : HNGD - Gretsch 6128TVP



Goldfoxx
7 december 2011, 14:51
Onwijs lang GAS gehad voor deze gitaar, en hem nu vanuit de states hierheen gehaald. Zojuist hem mogen ontvangen, ik wilde hem jullie niet onthouden. Betere kwaliteit volgt nog, deze is met mijn mobiel geschoten. ;)

Gitaar is een Gretsch 6128TVP Power Jet, hij wijkt af van de reguliere duo jets met de iets dikkere Powertron elementen en een fixed bridge.

http://i444.photobucket.com/albums/qq165/leeuwtjevanjuda/Gretsch%206128TVP/gretsch6128TVP-1.jpg

Mr.Fingers
7 december 2011, 14:55
En locking tuners, toch? (of is dat alleen op de bigsby-versie?)

anyway, mooie jet! :cheerup:

Goldfoxx
7 december 2011, 15:08
En locking tuners, toch? (of is dat alleen op de bigsby-versie?)

anyway, mooie jet! :cheerup:

Locking idd alleen op de Bigsby, maar die Bigsby komt er nog wel op ;)

Hotpepper01
7 december 2011, 15:18
Veel te mooi !!! Daar krijg ik nou ook gas van.
Gefeliciteerd er mee

Mr.Fingers
7 december 2011, 15:28
Had je dan niet beter ineens de Bigsby-versie gekocht? :???:

humbucker
7 december 2011, 16:06
De versie zonder Bigsby wordt niet meer gemaakt, dus als je ze nog kan vinden krijg je hem meestal voor een mooie prijs. En de bigsby kan er altijd nog op!

Prachtig ding, heb ook getwijfeld om voor een Powerjet te gaan, wel met bigsby dan, maar de hals lag me niet zo.

Proficiat! Prachtig ding!

Nagramoth
7 december 2011, 16:13
Très chicque :ok:

Platyhelminthes
7 december 2011, 17:01
Prachtige gitaar! :)

jim__
7 december 2011, 17:02
Mooi ding, gefeliciteerd! Was het nu een hoop gedoe om hem naar nederland te halen?

Wabbie
7 december 2011, 18:19
Gretsches zijn sexy!

keessie
7 december 2011, 18:32
Een topper man gefeliciteerd.

beunklats
7 december 2011, 18:35
Hele mooie.

Eindelijk een keertje geen hngd zaadtopic.

Goldfoxx
7 december 2011, 19:28
Mooi ding, gefeliciteerd! Was het nu een hoop gedoe om hem naar nederland te halen?

Viel mee, ik heb hem via Ebay en Paypal besteld. Je moet alleen wel de BTW en inklaringskosten contact en gepast (!) betalen bij aflevering. Om het bedrag te kunnen zien moet je een Nederlandse Track&Trace hebben, je moet met PostNL contacten om je (in mijn geval USPS) Track code om te zetten. Dit ging erg snel en makkelijk via twitter, telefonisch is overigens ook mogelijk.



Had je dan niet beter ineens de Bigsby-versie gekocht? :???:

Ik kreeg deze voor een mooie prijs, en de bigsby heeft geen haast.

lauke_101
8 december 2011, 21:10
Zeeeeer gaaf! :mmmm:
Vind zwarte gitaren altijd een beetje saai, maar als er Gretsch op staat dan mag het. Heerlijk.
Gefeliciteerd met de aanwinst!