PDA

View Full Version : Duesenberg 49'er te ruilen voor G&L ?



SBe
6 december 2011, 13:19
Even wat kenneradvies gevraagd. Ik plaatste enkel dagen geleden mijn Duesenberg 49'er te koop, ik speel eigenlijk niet meer op sinds ik mijn fender 62 RI strat heb en niet meer wil/kan wennen aan de dikke hals.
Ik kreeg een voorstel voor een ruil met een G&L asat classic bluesboy sunburst met maple nek. Als ik op het net kijk lees ik niets anders dan goed over deze gitaar. Ik heb er totaal geen ervaring mee dus vraag ik het hier eens voor ik enkele honderden km rij voor een test.

Alvast bedankt.
Steven.

rocker_71
6 december 2011, 14:45
Is een smaak kwestie: LP vs Tele.
Toevallig dat ik me laatst heb verdiept in de G&L asat classic bluesboy en dat moet wel een gave gitaar zijn. Daarentegen is de Deusenberg volgens mij wel een tikkie duurder.

Tristan
6 december 2011, 14:50
Gaat het bij de G&L om een USA of een Tribute versie?
In het eerste geval is/was 'ie duidelijk duurder dan de Duesenberg toch?
Het enige nadeel is dat, omdat G&L minder bekend is, je er tweedehands niet zoveel meer voor krijgt en ze moeilijk verkoopbaar zijn, maar dat lijkt me eerlijk gezegd bij de Duesenberg ook het geval.
Kortom, als de gitaar je bevalt en het is een USA G&L, dan is het volgens mij een prima deal.

SBe
6 december 2011, 14:54
Is een smaak kwestie: LP vs Tele.
Toevallig dat ik me laatst heb verdiept in de G&L asat classic bluesboy en dat moet wel een gave gitaar zijn. Daarentegen is de Deusenberg volgens mij wel een tikkie duurder.

Mijn Duesenberg kan je vandaag vinden voor een 1300€(ik betaalde 1450€)de goedkoopste prijs die ik kom vinden voor G&L asat classic bluesboy is 1555€. Dus de G&L is iets duurder nieuw. Ik wil zonder twijfel naar een Tele model en was van plan na de verkoop rond te kijken voor een fender telecaster, en toen kwam de vraag over een ruil met een G&L....

langun
6 december 2011, 15:07
Maar wat wil je nu precies weten? Want dat lijkt me wat onduidelijk...

rocker_71