PDA

View Full Version : Love Is Blindness cover!



Braddie
5 december 2011, 20:01
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/love-is-blindness
De solo heb ik aangepast naar m`n eigen kunnen, dat geshred van The Edge is wel tof, maar net iets te snel, 16e noten kan ik hem wel shredden, maar dat was te traag voor de feel van het nummer :)

Gebruikte gear:
Audiotechnica ATH M-30(als Microfoon)
Boss GT-6(voor acoustic sim en andere effecten!)
Motion Les Paul(met Tone dichtgedraaid klinkt ie redelijk Santana like)
Hartke Bas!
Tyros 3 voor drums/pad!

let me know what you think.

pasqual
5 december 2011, 22:58
Bradley, je bent een beetje een ongeleid projectiel. Je laat tegelijkertijd goeie en erg slechte dingen horen: de bas schiet af en toe een beetje uit en overheerst op die momenten. De solo klinkt niet eens zo verkeerd behalve dat je een gigantisch KUTgeluid gebruikt. Ook ritmisch rammelt het. Als je nu eens alle dingen netjes doseert komt het allemaal wel goed met je. Ook je zang heeft potentie. Het is bij jouw van alles iets maar uitblinken doe je ( nog ) niet op een bepaald gebied. Maar nogmaals, er zit potentie in.

Braddie
6 december 2011, 00:50
Die bas moet nodig voorzien worden van nieuwe snaren en een afstelbeurt, die ligt hier al 1 jaar ruim ongebruikt, heb hem eigenlijk vandaag weer eens gepakt sinds 1,5 maand of zo, dus ik ben wat stram... Gitaar partij klopt inderdaad, ik ben wat rotzooiend qua timing, metronoom was 44BPM en een 4 kwartsmaat omdat cool edit geen 6/8e ondersteund, en dat is čnorm klote spelen...

Zang kan inderdaad beter :) en het geheel ook wel, de solo klank vind ik niet eens heel slecht, vind hem wel *sweet* normaal klinkt deze LP echt bagger met de Tone open!