PDA

View Full Version : Bandagenda.nl online



niels_r
1 juni 2003, 12:18
Mensen,

De afgelopen weken/maanden ben ik betrokken geweest bij het ontwikkelen van Bandagenda.nl. De site is sinds afgelopen donderdag online en ik denk dat hij voor veel van jullie interessant is:

Bandagenda.nl is een online agenda die speciaal op bands en muzikanten gericht is. Je kan op een eenvoudige manier boekingen, opties, repetities en blokdata beheren via Internet. Alle bandleden krijgen een persoonlijke login waarmee ze vanaf iedere computer met een internetaansluiting zelf de agenda kunnen bekijken of bewerken. Automatisch worden andere bandleden per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigingen. Ook managers, boekingskantoren en bijvoorbeeld geluidsverhuurders kunnen deelnemen aan de bandagenda. Nooit meer onduidelijkheid, dubbelboekingen of zoekgeraakte mailtjes!

Kijk voor meer informatie op http://www.bandagenda.nl


Groeten Niels

FNaRK
2 juni 2003, 10:56
Nu tijdelijk 2 maanden gratis en vrijblijvend Bandagenda uitproberen! Daarna heb je een abonnement voor € 5,- per maand per band (10 gebruikers).


Kijk, das nou weer jammer :-D

andy
2 juni 2003, 23:59
:-D
Daarom doen wij het bij www.projectplace.nl . Das gratis. Of was het nu com. :razz:

FNaRK
3 juni 2003, 18:53
Nodig uw collega's uit voor een gratis test project en ontdek de mogelijkheden van Projectplace.

Vanaf € 43,50 per maand


Gratis voor 20 dagen



GRATIS MY ASS :angry:

andy
3 juni 2003, 19:07
:???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:

Wij werken er al bijna twee jaar mee, maar hebben er nog nooit een rooie cent voor betaald.
Zal eens ff bij onze initiatiefnemer (bassist) checken hoe het zit.
Misschien een "beperkte" versie die gratis is.
Maar nogmaals, geen cent voor betaald. :cool:

Maroetoo
3 juni 2003, 20:42
Ziet er goed uit en klinkt ook interessant
maar zoals je vast weet hebben de meeste muzikanten geen geld
zo betreft het ook onze band

Misschien later als we verder zijn!

Elaine
4 juni 2003, 10:18
precies, bands HEBBEN geen geld! nou ja de meeste

zou je toch moeten weten...

Mithrandir
4 juni 2003, 12:22
Mensen,

De afgelopen weken/maanden ben ik betrokken geweest bij het ontwikkelen van Bandagenda.nl. De site is sinds afgelopen donderdag online en ik denk dat hij voor veel van jullie interessant is:

Bandagenda.nl is een online agenda die speciaal op bands en muzikanten gericht is. Je kan op een eenvoudige manier boekingen, opties, repetities en blokdata beheren via Internet. Alle bandleden krijgen een persoonlijke login waarmee ze vanaf iedere computer met een internetaansluiting zelf de agenda kunnen bekijken of bewerken. Automatisch worden andere bandleden per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigingen. Ook managers, boekingskantoren en bijvoorbeeld geluidsverhuurders kunnen deelnemen aan de bandagenda. Nooit meer onduidelijkheid, dubbelboekingen of zoekgeraakte mailtjes!

Kijk voor meer informatie op http://www.bandagenda.nl


Groeten Niels

Allemaal leuk en aardig, leuk initiatief enzo. Maar nou kijk ik net even mijn e-mail na, zit er ineens een e-mail van www.wils.nl, met promotie voor jullie site en ik geloof niet dat ik daarom gevraagd heb en dat ik ooit bij wils (whatever that may be) om informatie gevraagd heb.

Dus mijn vraag is, hoe komen jullie aan dat e-mail adres en zouden jullie in het vervolg gewoon willen wachten op verzoeken om informatie. Want ik krijg echt een pesthekel aan al die kutterige schijt spam[!!!!!!!!

oef....

Elaine
4 juni 2003, 12:27
Mensen,

De afgelopen weken/maanden ben ik betrokken geweest bij het ontwikkelen van Bandagenda.nl. De site is sinds afgelopen donderdag online en ik denk dat hij voor veel van jullie interessant is:

Bandagenda.nl is een online agenda die speciaal op bands en muzikanten gericht is. Je kan op een eenvoudige manier boekingen, opties, repetities en blokdata beheren via Internet. Alle bandleden krijgen een persoonlijke login waarmee ze vanaf iedere computer met een internetaansluiting zelf de agenda kunnen bekijken of bewerken. Automatisch worden andere bandleden per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigingen. Ook managers, boekingskantoren en bijvoorbeeld geluidsverhuurders kunnen deelnemen aan de bandagenda. Nooit meer onduidelijkheid, dubbelboekingen of zoekgeraakte mailtjes!

Kijk voor meer informatie op http://www.bandagenda.nl


Groeten Niels

Allemaal leuk en aardig, leuk initiatief enzo. Maar nou kijk ik net even mijn e-mail na, zit er ineens een e-mail van www.wils.nl, met promotie voor jullie site en ik geloof niet dat ik daarom gevraagd heb en dat ik ooit bij wils (whatever that may be) om informatie gevraagd heb.

Dus mijn vraag is, hoe komen jullie aan dat e-mail adres en zouden jullie in het vervolg gewoon willen wachten op verzoeken om informatie. Want ik krijg echt een pesthekel aan al die kutterige schijt spam[!!!!!!!!

oef....


o jee, oppassen iedereen, onze huistovenaar wordt boos.........
en ik ook, heb ook zo'n klotemail gehad. Hou die troep bij je!!!!!! :evil:

sjaaky
4 juni 2003, 15:28
als je optredens hebt is het wel handig en dan is 5 euro per band niet veel, gratis is beter, okay
ik had eerst viadesk die kost nu 10 euro per persoon, das veel te veel voor een bandje van 5. eerst maar eens kijken hoe het werkt 8-) 8-)

Droffie
4 juli 2003, 11:34
Echt belachelijk dat dat nou weer geld moet kosten. Idiots zoals zij maken internet kapot :evil:
Duw die hele fuck agenda maar in je reet en geniet er van.