PDA

View Full Version : Weet iemand waar ze een LTD M-1000 hebben?



Soulflyhigh
1 juni 2003, 11:11
Maar dan wel in de nieuwe kleur: See Through Black

check: http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/03-20-03/pict0162.jpg

P.s. wel in NL

alvast bedankt

Kasper
1 juni 2003, 12:19
Die foto IS toch See though Black?
En die bestaat toch enkel ook in See Through Black? :dance:

Soulflyhigh
1 juni 2003, 14:35
Die foto is see Through Black daarom heb ik die link er ook bij gezet dat mensen het kunnen zien. De vorige versie (die van 2002) is gewoon zwart met een witte parlemoerachtige binding erlangs.

maarten
1 juni 2003, 14:56
echt machtig mooi die nieuwe deluxe serie, ook de eclipse-1000 en de viper-1000 zijn echt super..

als je weet waar ze te krijgen zijn, dan moet je het maar eens zeggen.

ik weet wel dat guus aarons in heerlen een aantal esp's en ltd's heeft

misschien kun je eens mailen.

Swan
1 juni 2003, 15:10
Dijkman in Amsterdam heeft altijd veel LTDs staan...misschien kan je het daar eens proberen

Soulflyhigh
1 juni 2003, 15:33
Dijkman ben ik laatst nog geweest maar ik denk dat ik er maar weer eens langs ga. Toen ik er was had hij inderdaad een stel LTD's staan maar geen deluxe modellen. volgens mij zijn die deluxe modellen zowieso moeilijk te krijgen. Ik wil er eerst op een spelen voordat ik er een koop. Misschien toch maar eens naar musik produktiv. En trouwens al die deluxe modellen zijn erg vet (met uitzondering van de H) :-D

Iceman
1 juni 2003, 15:43
Nadat je er ergens 1 geprobeerd hebt, moet je gewoon de duitse sites afstruinen naar de goedkoopste prijs en de nederlandse zaker hiermee om de oren slaan. Heb zo mijn ESP EC-1000 voor 1500 ipv 1700 euro gekocht. Alle ESP's komen zowiezo uit het grote magazijn in Duitsland, is geen magazijn in nederland. Succes.

Tom

Soulflyhigh
1 juni 2003, 17:46
Nadat je er ergens 1 geprobeerd hebt, moet je gewoon de duitse sites afstruinen naar de goedkoopste prijs en de nederlandse zaker hiermee om de oren slaan. Heb zo mijn ESP EC-1000 voor 1500 ipv 1700 euro gekocht. Alle ESP's komen zowiezo uit het grote magazijn in Duitsland, is geen magazijn in nederland. Succes.

Tom

Idd. Thomann is el een goeie. Daar hebben die EC-1000 voor ongeveer 1300 pleuro staan :-D Is ook een hele mooie gitaar. Helaas hebben ze er geen Viper of M deluxe.

Anders Destium
2 juni 2003, 13:11
Ik heb een keer een rode Viper gezien en die zag er fantastisch uit! Ik vind abalone bindings gewoon supergaaf :)

Soulflyhigh
2 juni 2003, 13:17
Ja vipers zijn ook cool. Trouwens was het een rode of was het See Through Black Cherry. Anders moet het een custom zijn geweest.
p.s. waar had je hem gezien?