PDA

View Full Version : Bassist voor cover-rockband



Johnny65
31 mei 2003, 22:13
Welke bassist (met feel, en weinig gepluk) heeft 1x in de twee weken tijd om met ons een repertoire op te bouwen. Op termijn willen we 1 x per maand optreden in kroegen, feesten, etc... . De band bestaat uit 2 zangeressen, 2 gitaristen, 1 drummer en de nog ontbrekende bassist! We reperteren op vrijdagavond in Glanerbrug-Enschede (eens per 14 dagen) en spelen voornamelijk vrouwen-rock-covers. Lijkt het je wat mail of bel: 053-4336078.

NeeraDJ
8 juni 2003, 20:42
Gozer ik stel voor dat je leert adverteren:

1) Het woord cover in elke zin of elk woord, is het ergste dat je in de muziek kan zeggen. Hoewel elke band covers speelt, heeft gespeeld is het toch een erg woord, vraag me niet waarom. Gewoon fantasieloos denk ik.

2) Hou het een beetje leuk het ergste dat je in een band kan hebben is teveel zakelijkheid en geen/weinig lol.

Cheerz!

alhambra
9 juni 2003, 14:45
Ben jij van nature een l*l of heb je het jezelf aan geleerd ????????

Wat nou covers een vies woord dat slaat dus echt helemaal nergens op.
Waar je bij mij echt niet mee aan moet komen zetten is met allemaal van die gasten die hun "ei kwijt moeten" en uren noten liggen te poepen, nee doe me dan maar covers en daar is niks mis mee.

FNaRK
9 juni 2003, 15:08
Hey Alhambra is weer subtiel bezig :-D
Gozer NeerAd is lekker bezig zich geliefd te maken met genuanceerde reacties. Er lopen er trouwens nog een paar rond op het forum die zich waarschijnlijk moeten bewijzen en graag tegen iedereen aanschoppen met bullshit antwoorden

NEVER MIND

bassopotmus
9 juni 2003, 16:16
BAH..weinig gepluk, mag slappen wel??? :razz:

Hetzelfde als, ik zoek een gitarist, maar solo spelen, tabben, shredden, en andere kunstjes mag je niet doen.

NeeraDJ
9 juni 2003, 18:10
Hey Alhambra is weer subtiel bezig :-D
Gozer NeerAd is lekker bezig zich geliefd te maken met genuanceerde reacties. Er lopen er trouwens nog een paar rond op het forum die zich waarschijnlijk moeten bewijzen en graag tegen iedereen aanschoppen met bullshit antwoorden

NEVER MIND

Oh dus het werkt wel! :razz: Nee joh, sommige mensen moeten gewoon wat feiten leren kennen, omdat ze zichzelf anders te slim gaan vinden. Of dat me nou geliefd maakt of niet, ik mag onnozele mensen gewoon niet (mijn probleem).

En ja! Cover is een vies woord, ik speel ook covers hoor dus ik ben even vies bezig, maar alhambra als artiesten geen noten zouden kakken was er nix te coveren hè. Covers zijn meer om je op weg te helpen het echte werk moet je zelf doen! (klinkt een beetje Amerikaans, niet zo bedoelt :o :???: )

bert k
9 juni 2003, 18:40
Joh, die gast zoekt gewoon een bassist. Niemand boeit het wat jij van covers vindt. Ik heb nog nooit van je gehoord, met je 'echte werk'

alhambra
9 juni 2003, 20:16
Hey Alhambra is weer subtiel bezig :-D
Gozer NeerAd is lekker bezig zich geliefd te maken met genuanceerde reacties. Er lopen er trouwens nog een paar rond op het forum die zich waarschijnlijk moeten bewijzen en graag tegen iedereen aanschoppen met bullshit antwoorden

NEVER MIND

Oh dus het werkt wel! :razz: Nee joh, sommige mensen moeten gewoon wat feiten leren kennen, omdat ze zichzelf anders te slim gaan vinden. Of dat me nou geliefd maakt of niet, ik mag onnozele mensen gewoon niet (mijn probleem).

En ja! Cover is een vies woord, ik speel ook covers hoor dus ik ben even vies bezig, maar alhambra als artiesten geen noten zouden kakken was er nix te coveren hè. Covers zijn meer om je op weg te helpen het echte werk moet je zelf doen! (klinkt een beetje Amerikaans, niet zo bedoelt :o :???: )

Wat is er nu weer onnozel aan het vragen naar een bassist voor een coverband :???: :???:

Trouwens ik speel liever goed een lekkere cover dan dat ik dagen achter elkaar zelf iets in elkaar leg te kutten en dan alsnog niks bereik. Uiteraard is het ook wel prettig dat er mensen zijn die wel wat goeds in elkaar kunnen zetten (kuch Roadkill kuch ) maar sommige gasten moeten ze verbieden om zelf nummers te maken, het is gewoon triest soms. Vandaar dat goed covers spelen wat mij betreft de voorkeur heeft.

Johnny65
9 juni 2003, 23:05
NeeraDJ ik wordt moe van jou! Ik zit nu 24 jaar in de muziek. De eerste 15 jaar fanatiek. Ik ben in die 15 jaar teveel van jouw soort mensen tegengekomen, daarom speel ik nu COVERS, 1 x per 2 weken, en met mensen die ik belangrijker vind dan jij.

PS. Een bassist mag best plukken, slappen, of hoe je het ook noemt??? Ik geef liever de voorkeur aan iemand die gewoon functioneel bas speel. funk=funk, rock=rock, country=country, enz....... . :razz:

andy
9 juni 2003, 23:27
ach bekijk het van de positieve kant, het topic blijft lekker hoog staan. :razz: Voor smilies ff uitvinken beneden.

MuNKeY
10 juli 2003, 20:37
uh .... ik woon zelf in glanerbrug , en ik wil het best wel eens proberen , moet ik alleen wel weten op welke dag :)

dus , mail me maar zou ik zeggen :)

Ohzoso
25 juli 2003, 18:19
beter goed gejat dan slecht verzonnen!!