PDA

View Full Version : Vraag aan de TC Flasback bezitters



Mr. Dynamite
30 november 2011, 15:21
Hallo mensen,

Ik kreeg vandaag mijn Flashback binnen, besteld bij Thomann.
Nou keek ik in het doosje en zag er geen product manual in zitten, enkel een foldertje over de toneprint reeks. Hoe zat dat bij jullie?

Ik zou hem nog terug kunnen sturen hierom, bij mijn Corona chorus zat wel een handleiding en ook dat zelfde foldertje.
Heb het idee dat dit misschien een terug gestuurde is zonder handleiding?

Maakt verder niet zo heel veel uit, maar moet toch nog een ander product retouren dus dan kan deze er zo bij.. Vind het wel fijn om gewoon een compleet setje te hebben, ook voor de eventuele verkoop (erg he)

Mr. Dynamite
30 november 2011, 15:31
Bij de polytune zat ook een handleiding, enn... klitteband! Dit zit er ook niet bij, deze gaat mooi terug.

Mag dicht.

Tankman
30 november 2011, 16:12
Bij de Polytune krijg je klitteband. Bij de Toneprint pedalen niet. Dus dat klopt.

Een complete Toneprint verpakking bevat:

1 Toneprint Pedal (duh..:D)
1 Manual
1 Toneprint Flyer
1 TC Electronic Sticker
1 USB kabel

onrust nv
30 november 2011, 17:11
Bij mij zat'r alleen een flashback , USB en product boekje in geen user manual.

Mr. Dynamite
30 november 2011, 17:33
Bij mij zat'r alleen een flashback , USB en product boekje in geen user manual.

Ja dat had ik dus ook, hoort dat misschien toch? Lijkt me wel raar dat ik dan bij de chorus wel een manual krijg?

N.D.
30 november 2011, 17:34
Bij mijn Polytune zat geen USB-kabeltje.
En 't klittenband liet al los na 1 keer verplaatsen op m'n bordje...

(Maar verder ben ik wel tevreden hoor:D)

vinni
30 november 2011, 17:38
Zo'n groot probleem is dat toch ook weer niet.
Gewoon de manual downloaden van de website van TC Electronic.
Zo vaak zul je er toch ook weer niet in kijken toch?

Vinni

Tankman
30 november 2011, 17:40
Bij mijn Polytune zat geen USB-kabeltje.
En 't klittenband liet al los na 1 keer verplaatsen op m'n bordje...

(Maar verder ben ik wel tevreden hoor:D)

USB kabel hoort er standaard bij. Dat klitteband is idd kut. Ik heb het, omdat ik hij even snel op mijn bord moest en ik geen andere klitteband in huis had even met superglue vastgelijmd. Een jaar later is ie er nog!

Mr. Dynamite
30 november 2011, 17:45
Hmm.. pedaal bevalt wel goed en manual is idd eigenlijk maar 1x kijken.
Toch wel jammer als je een nieuw pedaal koopt dat het niet compleet is.

Denk niet dat hij nog terug gaat, is me iets te veel gedoe.
Morgen debuut in de band :)

N.D.
30 november 2011, 18:17
USB kabel hoort er standaard bij. Dat klitteband is idd kut. Ik heb het, omdat ik hij even snel op mijn bord moest en ik geen andere klitteband in huis had even met superglue vastgelijmd. Een jaar later is ie er nog!

Mischien is 't omdat ik versie 2 heb? Achja, zo'n USB-kabeltje haal ik wel ergens vandaan mocht 't nodig zijn.

Ik heb 'm inderdaad ook snel op m'n bordje gezet omdat ik 'm nodig had. Als ik tijd heb lijm ik ze ook even vast denk ik.

Tankman
30 november 2011, 23:07
Mischien is 't omdat ik versie 2 heb? Achja, zo'n USB-kabeltje haal ik wel ergens vandaan mocht 't nodig zijn.

Ik heb 'm inderdaad ook snel op m'n bordje gezet omdat ik 'm nodig had. Als ik tijd heb lijm ik ze ook even vast denk ik.

Denk het niet. Ik heb vanaf de dag dat ze uit waren iedere versie in mijn handen gehad van iedere toneprint pedal en daar zat altijd een USB kabel bij.

peter_heijnen
1 december 2011, 09:26
Ik heb ook net een nieuwe, met kabel en boekje.

JohnLord
1 december 2011, 12:59
Heb ook net een nieuwe, mét kabel, zonder boekje. Zoals gezegd gewoon even gedownload. Al staat er weinig in wat ik niet al wist :)

Buzzel
1 december 2011, 16:34
Hallo mensen,

Ik kreeg vandaag mijn Flashback binnen, besteld bij Thomann.
Nou keek ik in het doosje en zag er geen product manual in zitten, enkel een foldertje over de toneprint reeks. Hoe zat dat bij jullie?

Ik zou hem nog terug kunnen sturen hierom, bij mijn Corona chorus zat wel een handleiding en ook dat zelfde foldertje.
Heb het idee dat dit misschien een terug gestuurde is zonder handleiding?

Maakt verder niet zo heel veel uit, maar moet toch nog een ander product retouren dus dan kan deze er zo bij.. Vind het wel fijn om gewoon een compleet setje te hebben, ook voor de eventuele verkoop (erg he)

Ga je nou serieus, omdat er geen handleiding bij zit, dat ding terug sturen? Wat een moeilijk doen. Als je dat USB kabeltje maar hebt de rest staat ook op internet.