PDA

View Full Version : Bassist voor (hardrock/ heavy metal) tribute band (West-Brabant)



joeyonfire
30 november 2011, 06:47
Omdat ik na 6 jaar gitaar eens wat anders wilde proberen ben ik sinds kort begonnen met de basgitaar. Momenteel speel ik gitaar in een tribute band, maar wil nu ook als bassist aan de slag in een andere tribute band.
Ben zelf 22 jaar en kom uit Etten-Leur. Graag zocht ik het dan ook in deze leeftijdscategorie en omgeving.
Ik heb geen ambitie om eigen nummers te schrijven en een standaard metal-coverband is ook niet mijn ding. Ik wil gewoon een keer of 10 per jaar optreden met een toffe band.

Voorkeur: Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Judas Priest, Dio, Megadeth. Minder bekend mag ook zolang het maar stevig! is.

Ben wel opzoek naar muzikanten die weten wat ze (moeten) spelen en al ervaring op hebben gedaan m.b.t. optreden.

Met andere woorden ben ik gewoon op zoek naar muzikanten die er naast hun eigen band nog een tribute band naast willen hebben om een aantal keer per jaar goed te headbangen op herkenbare muziek.