PDA

View Full Version :



soessie
29 november 2011, 23:58
Hé goeieavond

Mijn naam is saskia, maar soessie voor bekende, ik ben van origine een drummer maar heb een dylon in de hoek staan en zit erover te denken om hem te gaan leren bespelen of verkopen,ben er nog niet helemaal uit, maar wil even wat dingen over die gitaar weten, dus check even als je zin hebt mn topic en laat me weten wat jij van een dylon van ongeveer 20 jaar oud weet..

ik geloof ook wel dat het geen verpletterende gitaar is maar ik zit er werkelijk waar al jaren tegenaan te kijken en wil nu weleens weten hoe en wat...

thnx

Harry
30 november 2011, 10:41
hoi, en welkom. Ik zou lekker op die gitaar gaan spelen, dan voel je later vanzelf of het wat voor je is of niet.
Er staan meer dan genoeg filmpjes op youtube over hoe je dat ding moet stemmen, en ook lessen. succes!

soessie
30 november 2011, 11:43
hoi, en welkom. Ik zou lekker op die gitaar gaan spelen, dan voel je later vanzelf of het wat voor je is of niet.
Er staan meer dan genoeg filmpjes op youtube over hoe je dat ding moet stemmen, en ook lessen. succes!

dank je harry, ik ga idd eens rondneuzen hier..tis weer een ander wereldje dan waarin ik me begeef, maar het is eigenlijk doodzonde om hem zo te laten staan.
heb daarnaast nog een electrische gitaar staan, maar is ook geen outstanding merk maar dacht tja wie weet...

thnxx iig voor je reactie..