PDA

View Full Version : Nieuw talent?



dennis_rhcp
29 november 2011, 23:56
Hoi Iedereen,

Ik organiseer/progameer 1x per maand Luxor Unplugged. Ik maak daar dan wat filmpjes en audio opnames van. Er is 1 artiest die ik graag met jullie deel. Want volgens mij is dit een mega talent.


http://youtu.be/QffkPE-LqHQ

Wat vinden jullie ervan?

Gr Dennis

Triggy
30 november 2011, 00:25
bedoelde je degene met het snaarintrument??:soinnocent:

Wat een strot:crazyhappy:
Ben niet zo weg van het trillertje wat ze er af en toe ingooit maar verder een dijk van een stem. Zeker als ze los gaat rond bijv. 2:19.

Han, kom er maar in!

Duhsjaak
2 december 2011, 06:20
Hi
Er is geen hond die mij wijsmaakt dat dit stuk muziek maar één reactie rechtvaardigt!

Er zijn lui die, als ze er al in slagen een origineel E maj akkoord aan te slaan zonder een snaar te breken, om onbegrijpelijke redenen 3 bladzijde vol krijgen met gedoe over persoonlijke begeleiders. Terwijl ik altijd dacht dat je persoonlijke begeleiders de mensen waren die 'BAND' werden genoemd door solisten met een groot ego.

Het is voor mij niet de vraag OF dit talent er een keertje komt, maar meer de vraag WANNEER.

Het trillertje waarmee Triggy worstelt hoor ik ook, maar ik erger me er kennelijk minder aan dan hij. Ik vind dat de uiting van een heel persoonlijk geluid. Having said that, hoop ik wel dat die unieke uiting niet dominanter wordt.

Persoonlijk ben ik nogal gek op Kate Bush, maar zelfs zij heeft momenten die kwa stem zo sexy zijn als nagels over een schoolbord.

Ik zou er wel oren naar hebben als ik iets had te vergeven op het gebied van opnames, productie op programmeren. Iets, dat helaas niet het geval is.

Heeft de dame nog meer repertoire? Wie is/zijn zij? Is dit een vast koppel/ Heeft de strijkdame een alt of heeft ze haar viool anders gestemd. Twee weken geleden had een Japanse dame mij ook al bij de taas met een anders gestemde viool. Nog effe en we krijgen metalviolisten met droptunings.

Zo maar effe één zo'n nummer zegt mij persoonlijk nog niet zoveel zonder wat begeleidende info. Maar als eerste kennismaking is het meer dan leuk genoeg om mij nieuwsgierig te maken. Ik ben wel enthousiast!

Vriendelijke groet, Gus

Triggy
2 december 2011, 06:56
Gelukkig in ieder geval nog een reactie.
Onderschrijf je mening Gus, vaak pagina's vol geleuter om niets, :soinnocent:
nu komt er een keer kwaliteit voorbij en het blijft ijzig stil...:???::soinnocent:

bass blom
2 december 2011, 08:41
kwaliteit intimideert?

Harald
2 december 2011, 09:03
Bah, was ik net zo blij dat sommige van mijn posts zoveel reacties kregen... :mad: ;)

Deze dame kan wel zingen :)

BibixMusic
2 december 2011, 10:15
Bah, was ik net zo blij dat sommige van mijn posts zoveel reacties kregen...

Herkenbaar :D

Haar zang vind ik echt tof, alleen vraag ik me af of dit echt haar eigen sound is.
Daarmee bedoel ik dat het stemgeluid me bekend voorkomt.
Maar het leuke van zingen is juist je eigen sound ontdekken, en dat gaat haar wel lukken :)

beruk
2 december 2011, 15:26
Ja hoor, unplugged achter een electrische speeldoos... Liedje is goed, meisje wil veuls te veul in een keer laten horen (sturm und drang hoort erbij). wie kan er tegenwoordig nog legato zingen....
Intro te gemaakt, die zachtheid. Wel een talent hoor!

Han S
2 december 2011, 16:06
Talent heeft ze zeer zeker en die violiste niet minder, maar er moet nog veel gebeuren hoor wil het echt doorbreken. Wat Beruk zegt, teveel tegelijk en flinke missers wat de zuiverheid betreft.

The Lo Lands
2 december 2011, 17:38
Erg mooi dit en inderdaad wat een fijne stem! Het zou leuk zijn als de dames in kwestie deze video hier zelf hadden gepost, moet je dan eens opletten hoeveel reacties er komen :seriousf:

@ Gus: je hebt helemaal gelijk maar dit is en blijft een gitaar forum. Dus als er geen gitaren zijn slinkt de doelgroep drastisch.

Ik heb er van genoten en als je ze spreekt deel dan mijn complimenten zoals jij hun video deelt :)