PDA

View Full Version : Hoi



TomG
28 november 2011, 20:25
Ik ben een klassiek (conservatorium) gitarist die niet meer zo vaak speelt.
Hou van alle muziekstijlen; gregoriaans tot hiphop, bluegrass tot arabisch.
Sinds twee jaar ben ik gitaren aan het bouwen. Nu net bezig met mijn derde klassieke gitaar. Hiervoor een klassiek model en een zelf verzonnen reisgitaar gemaakt. Komend jaar zou ik graag nog een flamenco-model en een luit gaan (beginnen :) te )bouwen.
Ik heb veel gebruik gemaakt van de kennis van de gitaarbouwers op dit fantastische forum (Javaca, Grizzly e.v.a) en heb twee DGM's meegemaakt.
Misschien dat ik nu eens wat kan bijdragen, of een niet zo heel domme vraag kan stellen.
gr,
Tom

Watchmaker
28 november 2011, 22:20
Ha Tom,

welkom door een mede ex-c-gitarist! Maar ik was wel een drop-out, na 't tweede jaar... ...en speel ook niet zo veel meer maar wil 't weer gaan oppikken. Ik heb 10 jaar terug een gitaar gebouwd bij Johan Rebergen (zal binnenkort 's een pic posten op een passend sub-forum) en daar speel ik nu weer op.

Goed dat je al aardig wat gebouwd hebt, en ben benieuwd naar je vorderingen!

Rizz
29 november 2011, 07:35
Ik ben een klassiek (conservatorium) gitarist die niet meer zo vaak speelt.
Hou van alle muziekstijlen; gregoriaans tot hiphop, bluegrass tot arabisch.
Sinds twee jaar ben ik gitaren aan het bouwen. Nu net bezig met mijn derde klassieke gitaar. Hiervoor een klassiek model en een zelf verzonnen reisgitaar gemaakt. Komend jaar zou ik graag nog een flamenco-model en een luit gaan (beginnen :) te )bouwen.
Ik heb veel gebruik gemaakt van de kennis van de gitaarbouwers op dit fantastische forum (Javaca, Grizzly e.v.a) en heb twee DGM's meegemaakt.
Misschien dat ik nu eens wat kan bijdragen, of een niet zo heel domme vraag kan stellen.
gr,
Tom

Hoi en welkom!

Er zijn geen domme vragen, alleen maar... :) Wel weer erg leuk om een nieuwe bouwer te mogen verwelkomen.. Dan hoop ik dat wij ook nog wat van jou te kunnen leren! Maarre, wel posten, die nieuwe, oi?

Muchos plezieros!

Groeten, Richie