PDA

View Full Version : Dream Theater & Periphery - Ijselhallen, Zwolle - 1 feb.



Thommxz
27 november 2011, 17:23
Wie o wie gaat ook? :)

The Unforgiven
27 november 2011, 17:35
Ik ben erbij!

Liquid_Metal
27 november 2011, 18:05
Ik heb voor mijn afstuderen twee kaartjes gekregen en ben er dus zeker bij! Zou met m'n vriendin willen gaan maar die zit in Zweden, dus ik weet nog niet wie ik meeneem :soinnocent:.

Aikara
29 november 2011, 08:17
Dit wordt de eerste keer sinds '96 dat ik DT tijdens een optreden in Nederland niet ga zien. Ruim € 60,- voor een concert in de IJsselhallen (galmbak!!!) is mij veel te gortig...

Thommxz
29 november 2011, 10:43
Dit wordt de eerste keer sinds '96 dat ik DT tijdens een optreden in Nederland niet ga zien. Ruim € 60,- voor een concert in de IJsselhallen (galmbak!!!) is mij veel te gortig...
Haha, is voor mij de eerste keer dat ik ze ga zien, tevens ook de eerste keer in de Ijselhallen, ben benieuwd of het echt zo slecht is gesteld met de akoestiek :)

Wat vinden jullie trouwens van Periphery als voorprogramma?

belfrink
29 november 2011, 13:37
Ik ben er ook bij ! Eerste keer DT, heerlijk :D

FNaRK
29 november 2011, 14:32
voor mij één van de weinige keren dat ik ze niet zal gaan zien. Vind Zwolle te ver en een giga kut galmbak

Maar dan verdomme wel Periphery meenemen als support :crazyhappy:

Thyrif
11 januari 2012, 10:23
Ik ga ze ook weer zien! Voor het eerst/laatst gezien op Graspop 2005! Dus dat is alweer even geleden! Kaartje gekregen van mn zus voor mijn afstuderen ^^

(want duur!! holy shit..)

The Unforgiven
11 januari 2012, 14:47
Ik ga ze ook weer zien! Voor het eerst/laatst gezien op Graspop 2005! Dus dat is alweer even geleden! Kaartje gekregen van mn zus voor mijn afstuderen ^^

(want duur!! holy shit..)

Ik vond 55 euro eerlijk gezegd wel meevallen. Betaalde bij RHCP en The Big Four een stuk meer.

DTmaster
12 januari 2012, 10:36
Mijn Forum naam zegt dat ik er ook weleens ben geweest ;) maar nee dank u! ander keertje weer!

BillyG
17 januari 2012, 22:24
ik ga een dagje later naar Dusseldorf - daa komen ze namelijk ook :)

Maiden Michiel
31 januari 2012, 15:34
Ik ben er ook!
Ik heb echter een kaartje over, iemand interesse?
Eventueel meerijden naar Zwolle.

The Unforgiven
31 januari 2012, 15:42
Ik heb er zin in!

Thyrif
1 februari 2012, 10:14
Yeah baby! /m/

Liquid_Metal
1 februari 2012, 23:49
Was ontzettend vet!!!

urezna
2 februari 2012, 11:00
het was inderdaad ernstig lekker!!!! :-)

en tering wat kan die Mangini drummen!!!!

minoin
2 februari 2012, 11:25
Helemaal gruwelijk weer, wat kunnen die gasten spelen. Zelfs als ze gedegradeerd worden naar een koeienschuur maken ze er een epic event van! Ow man, wat een inspiratie! Nu kan ik helemaal niet meer wachten om met mn DT-Tribute band het podium te beklimmen :D

Thyrif
2 februari 2012, 13:53
Wat was dat SUPERVET!
En ik denk dat er wat meer DT-bandjes op zullen starten/treden de komende maanden xD

The Unforgiven
2 februari 2012, 19:35
Ze waren echt top, geen woorden voor. Stond op zo'n 5 meter van het podium, dus niets te klagen.

Periphery vond ik wel een beetje jammer, drie gitaristen is gewoon overkill. Lieten totaal geen ruimte voor elkaar, waardoor het één grote brei werd en de zanger niet te horen was. Die Misha Mansoor was trouwens wel echt geweldig, topgitarist!

Verder enorm genoten van Mangini, hij doet het wel even... Technisch top, vreselijk strak en gewoon erg goed.
Als ze nog een keer terugkomen (hopelijk niet in de IJsselhallen) ga ik zeker nog eens!