PDA

View Full Version : ik wil aan een basgitaar gaan kopen en les nemen



timobode
27 november 2011, 14:34
ik wil graag een nieuwe basgitaar kopen ik had eerst een cort dus als iemand een goed merk weet wilt iemand die a.u.b plaatsen alvast bedankt

kamiel
27 november 2011, 22:42
Wat is nu net je bedoeling?

Als ik je goed begrijp had je al een cort en zoek je nu een andere/betere?

Wat is je budget, wat voor stijl speel je?

piker
28 november 2011, 00:23
Goed merk: Cort...

timobode
28 november 2011, 07:48
Ik wil graag een ibanez maar die krijgen slechte reacties dus weer een cort of een stagg ik speel verschillend rock punk hardrock metal ook soms blues maar als je me kan verder helpen graag kamiel mijn budget is tussen de 200 en 300 euro

Amadeeke
29 november 2011, 00:16
Probeer eens een squier, prec of jazz . zeker een bas te vinden in die prijsklasse. Ik speel er nu al 4 jaar op in een coverband : rock blues wave pop ...
Heb al andere basjes geprobeerd maar moet X10 uitgeven om een een 'serieuze' verbetering te horen. denk ik aan musicman , lefay, fender ed...
Dus , zolang ik de euromillions niet win, dan blijf ik even hierbij.

kamiel
29 november 2011, 16:50
Probeer eens een squier, prec of jazz . zeker een bas te vinden in die prijsklasse. Ik speel er nu al 4 jaar op in een coverband : rock blues wave pop ...
Heb al andere basjes geprobeerd maar moet X10 uitgeven om een een 'serieuze' verbetering te horen. denk ik aan musicman , lefay, fender ed...
Dus , zolang ik de euromillions niet win, dan blijf ik even hierbij.

x10 is overdreven hoor, voor 800 tot 1200 euro heb je ook al echt hele leuke basjes..

timobode
30 november 2011, 07:10
Oke maar mijn budget is 200 to 300 euro

Wabbie
30 november 2011, 09:50
Wat voor bas heb je nu? Corts zijn namelijk prima beginners bassen. Ik ben geen fan van Ibanez bassen, naar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan Ibanez.