PDA

View Full Version : Gitarist/bassist/zanger gezocht voor Triggerfinger coverband (omg. Eindhoven)



BasV
26 november 2011, 22:17
Ik ben op zoek naar muzikanten (gitaar/bas/zang) om samen de vetste band van de Benelux mee te gaan coveren: Triggerfinger! Enig niveau is wel gewenst, Triggerfinger is nou eenmaal niet de eenvoudigste band om te coveren. Zelf drum ik nu een jaar of 5 en ben ik het bezit van podiumwaardige gear.

Omgeving Eindhoven heeft de voorkeur. Ik ben zelf (nog) niet in het bezit van een rijbewijs, hoop deze wel binnen een maand of 3 in mijn bezit te hebben.

Bij interesse kun je mailen naar basvdvalk[at]gmail[punt]com!

Ace 1.15.19
27 november 2011, 08:13
Klinkt erg vet en woon in de buurt, maar ken nagenoeg niets van Triggerfinger. Jammer!

timobode
27 november 2011, 15:05
maken jullie eigen nummers of doen jullie covers

BasV
27 november 2011, 15:21
maken jullie eigen nummers of doen jullie covers

Er is nog geen sprake van een 'jullie' aangezien ik een Triggerfinger coverband wil starten en dus nog geen medemuzikanten gevonden heb. Zoals de naam al zegt wil ik (uitsluitend Triggerfinger) gaan coveren.


Klinkt erg vet en woon in de buurt, maar ken nagenoeg niets van Triggerfinger. Jammer!

Wat je nog niet kent kun je leren, toch ;-)?

TRIGGERFingerDEVIL
28 december 2011, 11:18
Ik ben fan van triggerfinger en speel ook liedjes van ze op mijn gitaar zoals: Is it, First taste, Short term merory, all this dancing around, cherry, My baby's got a gun, i'm coming for you, let it ride en ben bezig met on my knees

ik heb niet zo'n podiumwaardige gear maar ik zal ze opnoemen: Gibson explorer, Epiphone les paul, digitech distortion en chorus, cry baby wah wah en een kleine orange versterker

ik weet dat ik 4 jaar jonger ben dan jou maar als je ziet dat monsier paul ook veel ouder is dan ruben en mario zie ik daar geen probleem in